FANDOM

אקאהושי (アカホシ, אקאהושי ) הוא נינג'ה מHoshigakure בארץ דובים, וHoshikage הרביעי עצמי המוצהר (四 代 目 星 影, Hoshikage Yondaime; פשוטו כמשמעו "צל הכוכב הרביעי").

רקע

הוא נטל לידיו לאחר הושיקאגה השלישי פתאום "חלה" ומת. למען אמת, הוא וShisō וYotaka חסידיו נרצחו הושיקאגה השלישי. הוא חשב שעם כוחות מהמטאור, הנינג'ה שלהם הייתי הופכת לבלתי מנוצחת והם יכולים להתחרות עם חמש המדינות המרכזיות. כשהוא מעולם לא ספר לאף אחד על תופעות הלוואי של אימוני כוכב, כמה מתושבי הכפר יצא נגדו כNatsuhi וHotarubi מנסים להסתיר את הכוכב.

ארק

כעבור זמן, אקאהושי קרא את שירותיו של צוות הגיא ונארוטו אוזומאקי שיסייע להגן על המטאור. מאוחר יותר הוא התחזה לנינג'ה מסיכות המסתורית והצליח לחטוף Sumaru כדי לפתות את השודד המסתורי שישמש כפיתיון לNatsuhi. כאשר Natsuhi הגיע, היא ואקאהושי נאבקו זה בזה כאקאהושי שולחת Shisō וYotaka להביא את הנינג'ה העלה. אקאהושי השתמש בשיטתו המסתורית הטווס: החיה לדפוק נארוטו וNatsuhi לגיא ההריגה, שהם הצליחו בסתר כדי לצאת משימוש בשיטת הטווס המסתורית: כנפיים. אקאהושי ספר Neji Hyuga שנארוטו קבל בדרך ושהמשימה שלהם היא מעל. הצבעים האמיתיים של אקאהושי הוצגו לנינג'ה העלה כאשר הרוק לי וTenten למצוא Sumaru במגוריו המאושפזים והצילו אותו. בהמשך נארוטו וNatsuhi אתרו אותם על ידי מעקב אחר עקבות צ'אקרת. אקאהושי טען מטאור לאחר שימוש Sumaru לכח Natsuhi לוותר עליה. אקאהושי אז הניח מלכודת בהדרכת כוכב בניין שהביא למותו של Natsuhi.

אקאהושי  התמזג עם הכוכב.

אקאהושי נתן הוראות לנינג'ה המבוגר לחסל Sumaru, Hokuto, ועלה הנינג'ה ינובי מהמבט הראשון. אקאהושי מאוחר יותר היו בחיצי אש נינג'ה הבוגרים בבניין הדרכת הכוכב שSumaru התאבל Natsuhi פנימה כאשר Hokuto וMizura חשפו את תופעות הלוואי של אימון סטאר, הנינג'ה המבוגרת פנתה נגד אקאהושי , במיוחד ברגע שבו אקאהושי מטורף בטעות הודה שהוא רצח את הושיקאגה השלישי השלישי. אקאהושי הכריז שהוא הושיקאגה הרביעי ושתל את המטאור בחזו כדי לקבל הכח האולטימטיבי של המטאור. לכן מאפשר לו להשתמש בשיטתו המסתורית הטווס: דרקון. אף אחד מהנינג'ה יכול להביס אותו עד שנארוטו השתמש Rasengan להרוס את המטאור ולהביס אקאהושי עם העזרה של רוח הרפאים של Natsuhi שהצליחה להציל Sumaru. למרות שהוא אסיר בכפר שלו, טסונאדה ציינה, כי הוא, Shisō, וYotaka יהיה נתון "עונש חמור".

אישית

Akahoshi היה, בדרכו שלו, הנינג'ה נאמן מאוד לכפר שלו, אבל זה בעיקר הראה בשאיפתו שיהפוך חזק ומכובד כחמישה הכפרים הגדולים. השיטות שלו להשגת מעמד והחשיבות שהראו אותו כאדם אכזרי ושאפתן שאפילו היה מוכן לסכן את ילדי הכפר בחיפוש אחר הכח. הוא גם היה מוכן בהחלט לביצוע רצח כפי שהוא הרג באכזריות Hoshikage השלישי כאשר בקשתו נדחתה לאימוני הכוכב יתחדשו, מראה בוגדנות ואכזריות. Akahoshi לעתים קרובות הראה צד מטורף במיוחד במהלך קרב וכאשר מדברים על פשעיו, מראה חיוך פסיכוטי בינתיים.

יכולות

אקאהושי הראה מיומנות מצוינת בשימוש בשיטת הטווס המסתורית וכמה הווריאציות שלו, לאחר שהייתה עצמי מאומן בשימוש בו בתקופת שלטונו של הושיקאגה השלישי. הוא גם הראה בקיאות במעקב והונאה, מתנגדים הטעו את הרף ובני כפרו. חלק ערוך

טריווית

  ■ שמו פירושו "כוכב אדום" (שמשמעותו "הלא היא" "אדום" ו" hoshi "שמשמעותו" כוכב ").

■ הוא הנושא במידה מסוימת של דמיון שטחי לNadare רוגע, הנינג'ה Yukigakure מסרט נארוטו הראשון.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית