Wikia

נארוטו

אקאטסוקי

שיחה2
454דפים באתר זה
Akatsuki.jpg

כל חברי האקאטסוקי, לא כולל את אורוצ'ימארו וקונאן, משמאל לימין: קאקוזו, הידאן, קיסאמה הושיגאקי, איטאצ'י אוצ'יהא, פיין בשחור, טובי - מאדארה בשחור, סאסורי, דיידארה וזטסו.

ארגון האקאטסוקי (משמעות השם אקאטסוקי ביפנית הוא "שחר" או "זריחה") הוא ארגון פשע סודי של נינג'ות שערקו מכפריהם, ונחשבים כיום כפושעים מסוכנים ביותר. חברי הארגון לבושים בתלבושת זהה - גלימה שחורה וארוכה בעלת צווארון גבוה מעוטרת ב"עננים" אדומים, גם חובשים כובע קש רחב שעוזר להסתיר את זהותם, כמו כן ציפורניהם צבועות בלק סגול, והכי חשוב, לכל אחד מהם טבעת ייחודית, בעלת כיתוב שונה.

בתחילה הארגון הכיל עשרה חברים, אשר פועלים תחת קבוצות של זוגות (כגון: איטאצ'י אוצ'יהא וקיסאמה הושיגאקי), לכל זוג מוגדרת מטרתו. אך אם הזמן עוד ועוד חברים בארגון מתים ובמצב הנוכחי הארגון מכיל חמישה חברים בלבד לא כולל עוזרים.

מטרת הארגון עריכה

מטרת הארגון הוגדרה כבר בסביבות פרק 80, כאשר איטאצ'י אוצ'יהא וקיסאמה הושיגאקי מגיעים לתפוס את נארוטו ולזינו, המטרה הסופית של הארגון ברורה למדי, אז היא נראית בתור לכידת כל השדים המזונבים ועשיית סקס איתם בתקווה לכוח, אך לאחר מכן מתברר שהמטרה, כפי שהוגדרה על-ידי פיין, מנהיג ארגון האקאטסוקי היא לכבוש את העולם. הדבר אמור להיעשות בארבעה שלבים.טובי-מאדארה אמר שהמטרה האמיתית היא לאסוף את כל הביג'וים כדי לשחרר את ג'ובי הביג'ו בעל 10 הזנבות וליהיות הג'ירנג'וקי שלו כמו שעשה ריקורדו סאנין.

  • השלב הראשון - צבירת כסף (וכמובן גניבתו מאנשים) לטובת הארגון, מכל מקום, ובכל דרך, על-מנת לממש את השלב השני.
  • השלב השני - הקמת צבא של נינג'ות שכירי חרב, שיקבלו את כספם מהכסף שהארגון צבר, והצעת שירותיהם לכל מיני משימות במחירים הנמוכים בהרבה מהמחירים הרגילים בכפרים, ובכך לגרום לכפרים פשיטת רגל כלכלית.
  • השלב השלישי - כאשר כוחם יגדל, גם בעזרת לכידת כל השדים המזונבים וגם עקב כמות השינובים שיעזבו את כפרם ויעברו לצבא הארגון הם יתקפו את הכפרים הנסתרים, ואת ארצותיהם.
  • השלב הרביעי-בעזרת השדים המזונבים הארגון יצור ג'וטסו שיגרום לעולם סבל כדי.
  • השלב החמישי והאחרון לאחד את כל ביג'וים להאיר את ג'ובי הביג'ו עם 10 הזנבות ולגרום

למאדארה להיות הג'ירנג'וקי שלו

חברי הארגוןעריכה

ImagesCARO0WT3.jpg

נארוטו מרסק את [פיין] בעזרת הראסנגן

===חברים לשעבר===
I&Kץפמע.png

איטאצ'י אוצ'יהא וקיסאמה הושיגאקי.

חברים נוכחייםעריכה

  • זטסו - בעל פיצול אישיות צד אחד זיין וצד אחד שלנו כוס שלפעמים מנהלים ויכוחים מי ישלוט בסקס, אין לו שותף, משמש לצורך ריגול בזכות היוכלת להסוות את עצמו ומשמש גם כקונדום כאשר הוא אוכל גופות כדי למחוק ראיות.
  • מאדארה אוצ'יהא - עזר לאיטאצ'י להרוג את בני שבטו, שותף של דיידארה, לאחר מכן של קיסאמה הושיגאקי והאיש שעומד מאחורי הארגון.

מגני המצח עריכה

DEIDARA.png

דיידארה, עם קו חרוט על מגן המצח שלו.

חברי הארגון עוטים את אותם מגני מצח שקיבלו בכפרם, בעת הפיכתם לגנינים, אך עם קו חרוט על סמל הכפר, על-מנת לציין שהם ניתקו את קשרם עם הכפר.

לבוש אחידעריכה

טבעות וציפורניים עריכה

ציפורניים עריכה

כל חברי האקסטוקי צובעים את הציפורניים של הידיים ושל הרגליים בלק בצבע סגול כהה.

טבעות עריכה

Ring.jpg

היד של איטאצ'י אוצ'יהא

לכל חבר בארגון האקטסוקי יש טבעת בצבע ובסמל שונה משאר חברי הארגון אשר כל אחד מהם מניח את הטבעת באצבע אחרת של היד. הטבעת נובעת מאמונות עתיקות של יפנים וסינים כאשר האלים נלחמים נגד הרשע.

  • פיין - סמל "זירו" כלומר אפס, מונחת על האגודל הימני.
  • קונאן - סמל "האקו" או "ביאקו" כלומר לבן, מונחת על האמה הימנית.
  • זטסו - סמל "קאי" כלומר חזיר בר, מונחת על הזרת הימנית.
  • קאקוזו - סמל "הוקו" כלומר צפון, מונחת על האמה השמאלית.
  • הידאן - סמל "סאן" כלומר שלוש, מונחת על האצבע השמאלית.
  • איטאצ'י אוצ'יהא - סמל "שו" כלומר אדום, מונחת על הקמיצה הימנית.
  • קיסאמה הושיגאקי - סמל "מינאמי" כלומר דרום, מונחת על הקמיצה השמאלית.
  • דיידארה - סמל "סיי" כלומר טורקיז, מונחת על האצבע הימנית.
  • סאסורי - סמל "טאמה" כלומר כדור, מונחת על האגודל השמאלי.
  • טובי - סמל "טאמה" כלומר כדור, מונחת על האגודל השמאלי, הטבעת נלקחה מסאסורי שאחר שמת.
  • אורוצ'ימארו - סמל "סורה" כלומר שמיים, מונחת על הזרת השמאלית, אורוצ'ימארו עזב את הארגון אך הטבעת נשארה ברשותו.

גלימה עריכה

KISAME.png

קיסאמה הושיגאקי בלבוש האקאטסוקי

כל חבר בארגון האקטסוקי לובש גלימה שחורה מעוטרת בעננים אדומים. הגלימה בעלת צווארון גבוה, ופנים הגלימה בצבע אדום. האנשים שנראו לבושים בגלימות אלו הם חברי האקטסוקי וחלק מעוזריהם הכוללים את צוות נץ.

כובע עריכה

Kasa hat.jpg

קיסאמה הושיגאקי חובש את כובע ה"קאסה"

כל חבר בארגון האקטסוקי חובש כובע במבוק בשם "קאסה". הם חובשים כובעים אלו בעת מסעותיהם וכאשר הם מסתובבים בתוך הכפרים במטרה להסתיר את זהותם מהסיבה שנינג'ות אלו הם עריקים הנחשבים לפושעים ברמה ס'-S. בזמן קרב חברי האקטסוקי מורידים את כובעם ובכך חושפים את זהותם בפני היריב.

צוותים

פיין וקונאן פיין וקונאן הם חברי ילדות ומתפקדים ממש טוב אחד עם השני כפי שנראה שרואים את הנאמנות של קונאן כלפי נאנגטו. נאנגטו יגן בחייו על קונאן משום הערכה שלו כלפיה וגם בגלל שבילדותם קונאן ויאהיקו הצילו את חייב כשהתעלף מרעב וצמא.

איטאצ'י וקיסאמה הצוות מתפקד ממש טוב והוא יעיל מאוד ביחד. איטאצ'י וקיסאמה השלימו כול משימה שפיין הביא להם חוץ מלכידת הקיובי (אבל זה נראה שאיטאצ'י עשה זאת בכוונה). קיסאמה ואיטאצ'י יש סוג של עבר משותף כי שתיהם הרגו את הקרובים אליהם. קיסאמה מאוד מעריך את איטאצ'י רואים זאת כשלפני שהוא מת הוא נזכר בפגישה הראשונה שלהם

הידאן וקאקוזו הידאן וקאקוזו הם זוג לא כול כך מסתדר אבל היעילות שלהם ביחד ממש טובה. על פי דבריו של שיקאמארו הידאן וקאקוזו הם זוג ביליתי ניתן לעצירה כשהם ביחד אז כדי לנצחם חייב להפריד אותם. הידאן הוא הוזג המושלפ בשביל קאקוזו משום שמתי שקאקוזו מקבל התקפי זעם הוא מתחיל להשתולל וגם רוב הפעמים הורג את שותפו לכן הידאן הוא הבן זוג הכי טוב בשבילו כי הוא בן עלמוות

סאסורי ואורוצ'ימארו סאסורי טוען כי הוא ואורוצ'ימארו היו זוג ממש טוב ביחד במהלך השוטפות שלהם. אחרי שאורוצ'ימארו ערק סאסורי פיתח טינה אל עבר אורוצ'ימארו.

סאסורי ודאיידארה סאסורי ודאיידרה הם זוג אומנים משום שלשתיהם יש סוג של אומנות. סאסורי ודאיידארה עובדים ממש טוב ביחד רוב הזמן אבל יש להם כמה ריבים בגלל שלכול אחדש יש מחשבה אחרת בקשר לאומנות. דאיידארה לא יקריב את חייו להציל את סאסורי רואים זאת כשהוא ברח מפני קונהא בידיעה שסאסורי הולך למות.

דאיידארה וטובי צוותו ביחד לאחר מותו של סאסורי למרות שטובי מכנה את דאיידארה "סנפאי"(אדם בעל דרגה יותר גבוהה ממך) דאיידארה עדיין מתעצבם ממנו בגלל התנהגותו הילדותית. למרות הריבים של דאיידארה וטובי הם עובדים יחסית ממש טוב רואים זאת כשטובי עזר לדאיידארה בקרב נגד סאסקה. דאיידארה לא יקריב את גאוותו לעולם וגם לא אכפת לו להרוג את טובי כדי לשמור על הגאווה.

זטסו אמנם זטסו לא בדיוק צוות של שני אנשים אבל בגלל שיש לו שתי אישים בתוכו שיכולים להתפצל אז הם נחשבים זוג. מאחר שלשתיהם יש התנהגות שונה הם כול הזמן רבים כי זטסו הלבן הוא ילדותי וזטסו השחור בוגר ונבון. שני הצדדים של זטסו יכולים להתפצל ועדיין להיות קשורים בעזרת סוג של טלפטיה של אחד מהמתקפות שלהם

צוות טאקה כאשר האקאטסוקי נחלש ונהרגו מצוותם בערך 5 אנשים מאדארה צירף אל האקאטסוקי את טאקה לעזרתם. צוות טאקה הוא צוות יחסית ממש מגובש רואים זאת שכול אדם מהצוות הקריב את חייו או משהו קרוב אליו כדי להציל את חבריהם

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית