FANDOM

(ハイド, Haido)

הופעה ראשונה

סרט

נארוטו הסרט 2: האגדה של אבן Gelel

מופיע ב

סרט רק

שחקנים קוליים

אנגלית

דאגלס שיפון

יפני

אקיו Nojima

אישי

מין

זכר

גיל

מנוח

מקצוע

מנהיג הכוחות אוטופיים

סנוף

היבשת של Temujin

קבוצה

האבירים של Haido

[להסתיר] ג'וטסו

[סתר] כלים

Haido (ハイド, Haido) היה מצביא שחפש אבן של וריד Gelel, והיה יריבו העיקרי בנארוטו הסרט 2: האגדה של אבן Gelel.

רקע

Haido קנה ספר Gelel מסוחר בחו"ל, והשתמש בו כדי לחפש את וריד Gelel לסמכויות לשלוט בעולם, שהוביל אותו ואביריו למקום בו הווריד נשען. הוא ופקודיו, Fugai, Kamira, ורנקה, תקפו את הכפר של Temujin (למרות Temujin לא ידע על זה באותו הזמן). סיבת Haido תקפה את הכפר של Temujin הייתה להשיג אבן של Gelel, שהוא מאמין שהיה בכפר של Temujin. הוא הרג את כל אנשים בכפר, כולל ההורים של Temujin. כשהוא מצא Temujin, לעומת זאת, הוא ראה את הפוטנציאל בילד ולקח אותו כנתונים למרותו. Haido הוכשר Temujin להיות מתחנף ולעזור לו למצוא את הווריד של Gelel.

אישית

Haido היה מצביא, המבקש לכבוש את העולם על ידי מחפש וריד של Gelel, אשר יאפשר לו לרפא כל פצע ולהיות כל יכול. הוא היה מוכן להרוג את כל מי שעמד בדרכו, גם החברים שלו. הוא היה מאוד מטעה, הצליח להערים Temujin להאמין שהוריו נרצחו על ידי תוקפים אחרים ולא לו, ואז עושה Temujin מתחנף. הוא גם היה מאוד אכזרי, כפי שהוא השליך הצידה Temujin לאחר שהביא אותו לסף מוות, למרות Temujin להיות השוליה שלו. הוא אפילו הצליח לשטות אחרים להאמין שהוא בקש ליצור אוטופיה בווריד של Gelel, כשהוא באמת חפש את הוורידים למטרות הרעות שלו. הוא היה מאוד יהיר, אמונת היכולות שלו כדי להיות עדיפות בהרבה על זה של אויביו. בפרסונה השקרית שלו, נראה שהוא איש רך דיבור וסוג שתעב אלימות, דוגמה שהוצגה כשדרש Temujin לא להילחם נארוטו כשלשעבר ניסיתי לקבל את האחרונים לחשוף את היכולת שלו, והוקדש לחלומו מאוטופיה ליצירת עולם שבו החלש כבר לא היו מדוכאות ולא מלחמות נלחמו, ואף נראה מעציבה את הקורבנות הדרושים כדי להשיג את החלום הזה.

תקציר עלילה

Haido ואנשיו עשו בבסיס פעולתם בטירה מרגשת מסיבית. בתוך הטירה, Haido החל להפוך את הילדים מהכפר של Temujin, שהוא כל הזמן בחיים למטרה זו בלבד, לחיילי שריון באמצעות מקור אנרגית Gelel מסתורי. חיילי השריון שנראים כמו דבר מלבד minions חסר חיים, שירת של Haido כל גחמה, וזה מה שHaido שהתכוון. משם, המשיך בחיפושיו Haido לווריד של Gelel, ולמד שהאבן הייתה אי שם בארץ הרוח. Haido נשלח צבא של חיילי שריון לחוף ארץ הרוח. החיילים לא עשו קרב עם השומרים של המדינה, אך נהדפו כאשר גאארה ובני בריתו הפריע. עם זאת, החיילים המשוריינים נסוגו לספינות הקרב שלהם רק מהחוף וירו על הקבוצה של גאארה. בעוד אנשיו חפשו וריד של Gelel, Haido נשאר בטירה שלו. מאוחר יותר הוא פוגש את נארוטו אוזומאקי, שהובא לטירה על ידי Temujin. Temujin מנסה להילחם נארוטו כדי לגרום לו להראות Haido כוחו, אבל Haido מפסיק את המאבק, ואמר כי לחימה היא שגויה. Haido מסביר את חלומו של אוטופיה לנארוטו וההיסטוריה של הארץ שבה הוא וTemujin באו. ואז הוא שואל נארוטו להצטרף אליהם בחיפוש שלהם לווריד של Gelel, שלדבריו יהיה לסיים את כל מלחמות, אך מסרב נארוטו נדיב. מאוחר יותר, Haido שולח Temujin ללכוד Kahiko, מי יודע לאן הווריד של Gelel הוא. Temujin מצליח ומשתמשת באנרגית Gelel להוביל הטירה של Haido להריסות שמובילות לוריד. ברגע בחורבות, הטירה של Haido מתחילה לקדוח באדמה, ומאפשר לHaido הכנס את ההריסות. לפני Haido יכול להמשיך, עם זאת, הוא נעצר על ידי שיקאמרו יארה, מי שמשתמש שברשותו הצל justsu להחזיק Haido במקום. Haido שואל נארוטו אוזומאקי, שהיה גם בחורבות אם שיקאמרו הוא אחד מחבריו. זה כאן כי Haido חושף את כוונותיו האמיתיות לנארוטו. בינתיים, אומר Kahiko Haido שלעולם לא יראה את הוורידים של Gelel ומפעיל את הפלטפורמה שהוא ועומדים על Temujin, שולחים אותם לתא המחתרת. לאחר הפעלת פצצת פלאש כדי לשחרר את עצמו משיקאמרו, הוא מחליק למטה לפלטפורמה ובקלות דופק נארוטו מהדרך, שליחתו מתרסק לתוך קיר. ואז הוא אומר לי אנשיו להישאר על פני השטח בזמן שהוא נכנס להריסות הפנימיות בלבד. Haido אז ראה עם שלושה חיילי שריון, באמצעות אבן Gelel בידו כדי לפוצץ חור אל תוך החדר שבו הקורבן וKahiko Temujin הם. Haido בוחן את ההריסות, מחפש את המפתח לוריד ולבסוף מוצאת אותו. כאשר Nerugui, החמוס תוקף Haido כדי לעצור אותו, ואת חולדתו פוצצה על ידי חזרה Haido שרואה שבר Gelel היה בפי החמוסים. הוא מזמין Temujin להרוג Kahiko אבל Temujin מסרב, ואומר שזה מספיק רחוק. כשמכין Haido להרוג Kahiko עצמו נארוטו נכנס לחדר ומציל אותו. Temujin הזמנות Haido להרוג את שניהם אבל Temujin מסרב שוב. Haido סוף הסוף חושף את עצמו כרוצח הוריו של Temujin, ואמר כי הוא היה טיפש שלא ראה במרמה של Haido. Haido עובר שינוי מפלצתי באמצעות אבן Gelel ולאחר מכן משתמש בליזר Gelel כדי לפוצץ חור דרך Temujin, ותיקח את האבן שלו. הוא זורק Temujin הצידה, אך לפני שהוא יכול להמשיך, הוא נעצר על ידי נארוטו. Haido קרבות נארוטו, שאינו מסוגל להביס Haido. עם כוחו החדש, Haido הוא בקלות יכולה לגבור על נארוטו, שדוחק Temujin לעזור. נארוטו משתמש Rasengan כדי לפוצץ Haido בתקרה, אבל הגג שבו פגע Haido מתמוטט, חושף את הווריד של Gelel. Haido משתמש אבן Gelel בידו לרפא את עצמו מהווריד של Gelel. בדיוק כמו Haido עומד לסיים נארוטו וTemujin, החיילים המשוריינים להתערב, להציל נארוטו וTemujin. Haido אומר שהם כנראה חזרו לרצונות שלהם, אבל שזה לא משנה. כטוען Haido האבן שלו להתקפה אחרונה, Temujin עולה ומסייעת ליצור נארוטו Gelel Rasengan, בעוד כפיל הצל של נארוטו יוצר שד שועל Rasengan בידו השני של נארוטו. נארוטו משתמש בשד השועל Rasengan להרוס החזה של הלהיטים Haido עם Gelel Rasengan Gelel האבן ושל Haido. אם כי לא יעיל בהתחלה, Haido מנוקב סופו של דבר דרך החזה על ידי התקפה ומתפרץ שוב, מתרסק במפתח לווריד. מקווה לרפא את עצמו, Haido מרים את זרועו, אך נכשל לאחר שהייתה לו האבן שנהרסה על ידי שד שועל Rasengan. לאחר שסבל מכאבים עזים Gelel Rasengan של נארוטו, Haido מת וגופו מתמוטט על הרצפה ולאחר מכן הוא נסחף לקרע בחלל זמן שנוצר על ידי Temujin ונהרס.

                                                                                        == יכולות ==
הצורה הדמוית האדם המפלצתית של Haido.

בשל הסמכויות שהוענקו על ידי האבן של Gelel הטבוע בו, Haido היה יריב אימתני מאוד. כשהוא הופך לצורה הדמוית האדם האפרפרה שלו, היכולות שלו הפכו במידה רבה משופרות. הוא היה מסוגל לקחת על כמה מהשיבוטים של נארוטו בקלות. הצורה העניקה כוח רב Haido, שמאפשרת לו למחוץ בקלות את האבן של Gelel, הכה את נארוטו ביד כדי לחימת יד ולשלוח אותו עף לתוך קיר באגרוף אחד. זה גם נתן לו מהירות מדהימה, מסוגלת לנוע ממקום אחד למשנו בבזק, דומה לטכניקת הבהוב הגוף. Haido היה ארבעה כדורים אדומים כהים צפים מעל גבו. מהכדורים הגיעו ארבעה פסים שחורים עשויים מחומר מוזר. הרצועות השחורות יכולות לשמש כזרועות תמנון כדי לאפשר לו לטוס או לרחף. הרצועות השחורות יכולות גם להפוך לנוזל מוזר כמו חומר ונהפכו כל Haido צורה מרוצית. הם אפילו יכולים להפוך לעמודי אבן כדי להגן עליו מפני התקפות. היכולות העיקריות שלו באו מאבן Gelel. עם זה הוא יכול לפוצץ חפצים בלי לגעת בם ולהפעיל את ליזר של אנרגית Gelel שיכול לנקב שום דבר, שיכול להיות מוגבר להפוך לפיצוץ אנרגיה חזק יותר. עם השיפורים של וריד Gelel, העצמה של Haido הריפוי, שכבר היו חזקים מספיק עם האבן בגופו, שהועלתה לנקודה של ריפוי איבריו המעווים, גם את ראשו, ורק כשהוא ספג מכה אנושה בלב היה הוא נצח.

TriviaEdit

■ Haido, כמו שלושה אנשיו, היה מבוסס על מפלצת מפורסמת, במקרה זה ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד, במיוחד עם הופעתו הראשונה הדומה לכומר ג'נטלמן בהופעה חיצונית והן מבחינה מסוימת, ולאחר מכן הופך ל דמוי אדם שטני שהיה לו כוח אישיותו רעבה וצמאה דם עם השימוש בווריד של Gelel. זה דומה לאדון רופא הנרי ג'קיל ששותה נוסחה להיות הסדיסט והמעוות אדוארד הייד

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית