Fandom

נארוטו

מייט גאי

423דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

גאי הוא ג'ונין ואחד מהשינובי הבכירים ביותר בכפר העלה הנסתר, קונוהאגאקורה. יריבו של גאי הוא לא אחר מהאטאקה קאקאשי, איתו גאי מתחרה בתחרויות שונות ומשונות פעם בשבוע. כמו כן, גאי הוא המנהיג של 'קבוצת גאי', שכוללת את היוגה נג'י, טנטן ורוק לי, שמעריץ את גאי ורואה בו מודל לחיקוי. גאי הוא 'גאון של עבודה קשה', ולכן הוא נוהג לתת לעצמו ולתלמידיו משימות קשות עד כדי גיכוח, אך הוא תמיד דואג להשלים אותן.

פרטים אישיים: גיל - 30. תאריך לידה - אחד בינואר. גובה - 184 ס"מ. משקל - 76 ק"ג.

ביוגרפיה: גאי הפך לגנין בגיל 7, ובגיל 11 עלה לדרגת צ'ונין. כשנה לפני תחילת העלילה, גאי הפך לסנסיי של רוק לי, היוגה נג'י וטנטן. גאי הבחין בדמיון הרב שקיים בינו ובין רוק לי, והתפתח בין השניים קשר יוצא דופן. במשך השנה בה גאי אימן את השלושה, רוק לי למד מגאי כיצד לפתוח חמישה משערי הצ'אקרה והפך למומחה בטאיג'וטסו.

רקע: החלק הראשון - גאי נראה לראשונה זמן קצר לפני תחילת בחינות הצ'ונין, כאשר העניש את רוק לי על כך שחשף בפני יריביו חלק מהטכניקות שלו. בהמשך הבחינה, רוק לי הפסיד לגאארה ונפצע אנושות, אך גאי הציל אותו מפני מוות בטוח. הפעם המשמעותית הבאה בה גאי נראה, הייתה בזמן הקרב עם אורוצ'ימארו והכפר שלו. גאי הביס שינובי רבים מכפר הצליל ללא מאמץ רב. כמו כן, זמן קצר לאחר הקרב, גאי היה אחד מהשינובי שנלחמו עם אוצ'יהא איטאצ'י והושיגאקי קיסאמה. כאשר טסונאדה חזרה לקונוהאגאקורה, גאי הבין שאם לי יעבור ניתוח שיעזור לו לחזור להיות שינובי, יש כחמישים אחוזים שהוא ימות. גאי החליט להגיד ללי לעבור את הניתוח, משום שידע שבשביל לי להיות שינובי זה הדבר החשוב ביותר. למזלם של גאי ולי, הניתוח עבר בהצלחה.

החלק השני - גאי וקבוצתו 'טים גאי' נראו לראשונה כאשר נשלחו לתגבר את 'טים קאקאשי' בקרב נגד דאידרה וסאסורי. בדרכם למחבוא של האקאטסוקי הם פגשו בכפיל של קיסאמה, שנשלט על ידי קיסאמה מרחוק והכיל שלושים אחוזים מהצ'אקרה שלו. לאחר קרב קשה מאוד, בו גאי נאלץ לפתוח שישה שערי צ'אקרה, גאי הצליח להביס את הכפיל. בסופו של דבר הם כמעט שלא תרמו דבר בקרב נגד דאידרה וסאסורי, משום שנאלצו להלחם נגד כפילים שלהם שנוצרו כתוצאה ממלכודת של מנהיג האקאטסוקי, פאיין. אחרי שהביסו את הכפילים, הם הצטרפו למרדף אחר דאידרה, שהצליח להימלט על ידי זיוף המוות שלו. כרגע גאי וקבוצתו נמצאים בדרך חזרה לקונוהאגאקורה, לקרב נגד פאיין, ולא ידוע מה יהיה תפקידם בקרב.

סגנון לחימה: גאי הוא מומחה בטאיג'וטסו. למעשה, גאי משתמש אך ורק בטאיג'וטסו, למרות שבניגוד לרוק ליהוא מסוגל להשתמש גם בנינג'וטסו וגנג'וטסו. מהירותו של גאי היא אדירה, גדולה אפילו משל קאקאשי. גאי נחשב לנקודת חולשה של משתמשי השארינגן, משום שגם אם המשתמש מסוגל לראות אותו זז, הוא אינו מסוגל להגיב בזמן. גאי מסוגל לפתוח את שערי הצ'אקרה של הגוף. כשהוא פותח אותם, כוחו ומהירותו גדלים פי כמה, כאשר בין כל שער ושער יש הבדל גדול בעוצמה. טכניקת פתיחת השערים נחשבת לאסורה, משום שכשמישהו פותח את שערי הצ'אקרה שלו, הגוף שלו נפגע מאוד. לכן, גאי פותח שערים רק בשני מקרים: כשהוא צריך להגן על מישהו מפני יריב חזק מאוד, וכשהוא צריך להגן על כבודו בתור שינובי.

קונוהא רפו - Konoha Reppuu בעזרת מהירותו וכוחו, גאי מתכופף לאדמה ומעיף את רגלו קדימה בתנועה סיבובית בכדי להפיל את יריבו.

קונוהא שופו - Konoha Shoufuu בעזרת מהירותו וכוחו, גאי מבצע בעיטה כלפי מעלה על היריב.

קונוהא סנפו - Konoha Senpuu בעזרת מהירותו וכוחו, גאי מבצע בעיטה מסובבת באוויר, אשר יכולה להעיף כל יריב אשר נמצא בטווח הפגיעה.

קונוהא דאי סנפו - Konoha Dai Senpuu בעזרת מהירותו וכוחו, גאי מבצע על יריבו בעיטה חזקה יותר מאשר בטכניקה 'קונוהא סנפו'. בעיטה מתבצעת באוויר.

קונוהא קאגה באיו - Konoha Kage Buyou בעזרת מהירותו וכוחו, גאי קודם כל מופיע במהירות מתחת לאויב, ובועט אותו כלפי מעלה עם רגלו. לאחר מכן, הוא קופץ ומופיע מאחורי אותו האויב. טכניקה זו משומשת בעיקר כהקדמה לטכניקת האומוטה ריינג'.

אומוטה רנגה - Omote Renge לאחר שגאי פותח את השער הראשון שבגופו, מהירותו וכוחו גדלים. לאחר פתיחת השער הראשון, הוא מוכן לבצע את הטכניקה. קודם כל, הוא מבצע את 'קונוהא קאגה באיו', ומגיע לשלב בו הוא נמצא באוויר מאחורי האויב שלו. לאחר מכן, הוא משחרר חלק מהתחבושות שלו, וקושר איתן את אויבו בכדי שלא יברח. אחרי זה, הוא אוחז באויב ומתחיל להסתובב עימו, כשלבסוף הוא נופל על האדמה וגורם לאויב ליפול על הראש. ברגע האחרון גאי משחרר את התחבושות וקופץ הצידה בזמן שהאויב נופל בחזקה על הראש ומקבל נזק רציני. טכניקה זו הוגדרה כאסורה, כי היא גורמת נזק למשתמש שלה. גאי אינו יוצא דופן, וגם הוא מקבל מעט נזק אחרי השימוש בטכניקה.

אורא רנגה - Ura Renge לאחר שגאי פתח את חמשת השערים שבגופו, מהירותו וכוחו גדלים בצורה ניכרת מאוד. לאחר הפתיחה של השער הרביעי, גאי מוכן לבצע את הטכניקה. כמו באומוטה ריינג', גאי קודם כל מופיע במהירות עצומה מתחת לאויב ובועט אותו כלפי מעלה. לאחר מכן, גאי מתחיל לתת מכות מכל מיני צדדים, כאשר הוא מופיע בכל פעם שהאויב טס לצד כלשהו בגלל המכה הקודמת, כדי לתת לו מכה נוספת. לאחר רצף של מכות מסוג זה, אשר כבר החלישו את היריב, הוא פותח את השער החמישי, מה שמשפר את מהירותו וכוחו בצורה עצומה, וניגש במהירות אל עבר האויב בכוונה לתת לו את המכה החזקה ביותר. רגע לפני שהוא נותן את המכה, הוא נעלם, ואז שוב מופיע ליד היריב ונותן לו את המכה הקטלנית. לאחר מכן, הוא מתרחק מעט מהיריב ותופס אותו בעזרת התחבושת שלו. אחרי זה הוא מושך את התחבושת לכיוונו, ובעצמו גם כן ניגש לכיוון היריב ואז בועט בו בחזקה ורומס אותו לתוך האדמה. טכניקה זו הוגדרה כאסורה, כי היא גורמת נזק למשתמש שלה. גאי אינו יוצא דופן, וגם הוא מקבל נזק גדול במיוחד בשימוש בטכניקה.

אסאקוג'אקו - Asakujaku לאחר פתיחת השער השישי גאי מקבל כמויות ענקיות של צ'אקרה, מהירותו וכוחו גודלים בצורה ניכרת ביותר. כאשר זה קורה, גאי במהירות מופיע ליד היריב ובועט אותו אל האוויר. לאחר מכן הוא מתקרב אליו, ומתחיל להכות אותו בצורה חזקה ומהירה. כל המכות המהירות יצרו צורה הדומה לזנב הטווס.

קוצ'יוסה נו ג'וטסו - Kuchiyose No Jutsu גאי מסוגל לזמן את הצב נין-קאמה. לא הרבה ידוע עליו, מלבד לכך שהוא עוזר לגאי לאמן את לי

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית