Fandom

נארוטו

נאנגו

423דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

(ナンゴウ, נאנגו)

ההופעה הראשונה

אנימה

נארוטו שיפודן פרק # 144

מופיע ב

אנימה בלבד

שחקני קול

יפני

Nobuaki Kanemitsu searchgray_iconsmall.png

אנגלית

קייל הברט searchgray_iconsmall.png

אישי

מין

זכר מין זכר

קבוצה

Magaki הקבוצה

סוג הטבע

טבע אייקון כדור הארץ כדור הארץ שחרור

ג'וטסו

מכשול לנפץ טכניקה

טכניקת העברת צ'אקרה

שחרור האדמה: טכניקת גוף בוץ

הוריקן רעם

ארעיות של דברים גשמיים

חיבוק אינסופי

חיבוקים אינסופיים מרובים

טכניקה חבל צל

פלאש המברק

נאנגו (ナンゴウ, נאנגו) הוא חבר בקבוצת Magaki, במטרה לגנוב הטכניקה האסורה של טסוצ'יגומו.

חלק ב '

הטכניקה האסורה של טסוצ'יגומו ארק

אקבושי, נאנגו, 'שאשין, ו בנטן להפוך להר טכניקה האסורה בחיפוש טכניקה האסורה של שבט טסוצ'יגומו. הם מצליח להרוס את המחסום סביב ההר ולעשות את דרכם. הם לא הצליחו למצוא את טכניקה בכל מקום ורצו לתוך Tonbee, שהקבוצה הובסה במהירות. הם מגלים שיש הוטארו ג'וטסו והם מתחילים לחפש אותה.

מאוחר יותר, נאנגו וחבריו ראו שקיבל הזמנות חדשות מאיש מסתורי. לאחר פגישה עם המנהיג שלהם, צוות של ארבעה האיש נתקל אוטאקאטה, שהביס את הקבוצה במו ידיו עד שהם תפסו אותו בטכניקת רעם ההוריקן שלהם.

אחרי זה, הקבוצה בראשות אל כפר טסוצ'יגומו, שבו הם ארבו הוטארו בעזרת תושבי הכפר בתקווה לקבל טכניקה האסורה. נאנגו משתמש בגוף שלו בוץ לרסן הוטארו ולוקח ספר מהתרמיל שלה, שאז הוא מושיט לאקבושי. הגלילה הופכת להיות מלכודת מבוים, אשר מתפוצצת, המאפשר הוטארו לברוח. נאנגו וצוותו להמשיך הוטארו, ורק אחרי שתפסתי אותה, הם מופרעים על ידי אוטאקאטה, שטוען שיש לי עסק משלו עם הוטארו.

לאחר אוטאקאטה נמלט עם הוטארו, נאנגו ושאר הכיתה שלו היו מול המנהיג שלהם, שהראה להם שהיה חסר אוטאקאטה-nin מקיריגאקורה עם שפע של 50 מיליון ריו. אקבושי שאל את המנהיג שלהם את מה שהם צריכים לעשות, כדי שהוא התחיל להרהר עליו.

כעבור זמן מה, לאחר שנארוטו אוזומאקי חיפשו הישירנמי, מנהיג Magaki, להאמין לו להיות בעל ברית, נאנגו וחבריו חתמו נארוטו בחיבוק אינסופי. נארוטו, הכעיס שהוא רימה, התעורר צ'אקרת תשעה זנבו, שהרס את הבית שבו היו בהלם כי זה האחרון הצליח לברוח, נאנגו והאחרים משמשים חיבוקים אינסופיים מרובים כדי למחוץ את נארוטו ולגנוב הצ'אקרה שלו. למרות זאת, נארוטו הצליח להשתחרר, גם אם לא מודע נפילה לאחר מכן. לפני Magaki יכל לזוז ב, אוטאקאטה הופיע ומשמש חלחול חומצה. הוא כעס שדרש Magaki אומר לו שבו היה הוטארו, מפחיד אותם עם צ'אקרת שש הזנב שלו. חשתי בסכנה, הורה אקבושי נאנגו והאחרים כדי להתארגן מחדש עם Shiranami בכפר טסוצ'יגומו.

מאוחר יותר באותו הערב, כאשר נארוטו ואוטאקאטה חזרו לכפר טסוצ'יגומו, נחשף כי Magaki שהשתמש בטכניקת מוח השליט להפנט את תושבי הכפר ללחימת קונוהא. בדיוק כשMagaki על העליונה, שאר צוות של יאמאטו הגיע כדי לעזור. נאנגו והאחרים בקרוב עוסקים בהם בשדה הקרב. נאנגו וקבוצתו ינסו להרוג את יאמאטו צוות עם טכניקת הרסיס שלהם, אבל הם לא מצליח ונאנגו הוא דפק על ידי בעיטה מסאים.

אישיות

נאנגו הוא איש של מילים, נותן לו את החזית של הזרוע גדולה, עמומה. עם זאת, כשהוא כבר מדבר, בכמה מילים אך הוא עשוי, הוא הוכח להיות הצופה נלהבת מאוד.

יכולות

צ'אקרה Transferנאנגו (ברקע) חולק הצ'אקרה שלו עם חבריו לקבוצה. נאנגו הוא מסוגל להשתמש בטכניקות שחרור כדור הארץ, והוא לפחות מסוגל להפוך את גופו לתוך בוץ להתחמק מכות קטלניות. להיות חלק מקבוצת Magaki, הוא מתמחה בטכניקות ושיתוף פעולה, לצד בנטן ו'שאשין, משחק את התפקיד להעביר את הצ'אקרה שלו לאקבושי על מנת להגביר את ההתקפות הקטלניות שלו. בשילוב עם צוות את החברים שלו, הוא יכול להשתמש בטכניקות משלימות כמו שינוי קבוצה, ניפוץ מחסומים או הרחקה אויבים עם צל חבל, אלא גם במגוון של טכניקות אגרסיביות כמו טכניקת הרחקה בקטנה וקנה מידה גדולה יותר, פירמידה שמתפוצץ על ידי רצונו, והרג את אחד לכוד בפנים וגם התקפת שחרור ברק קטלנית. הטכניקה החזקה ביותר של הקבוצה היא הארעיות של דברים גשמיים, שיוצרת שבר ששובר את לרסיסים מרובים וimpales היריב. יאמאטו עצר את הטכניקה כמו להיות די מפחיד.

טריוויה

  • נאנגו יכול מתכוון למה שמספר (何 号), או בעיירת הבית הדרומית (南 郷).

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית