FANDOM

סאי (יפנית:サイ, אנגלית:Sai) הוא חבר בקבוצת המייסדים ומחליפו של סאסקה אוצ'יהא בצוות שבע.

רקע

סאי הוא אחד מתוך אותם היתומים הרבים שהוכנסו לשורות האנבו הסודיות, שהתפתחו לקבוצת המייסדים. בתור חבר בקבוצה, סאי גדל והתחנך לנער ללא אישיות וללא קשרים אנושיים עם אנשים אחרים. השם "סאי" ניתן לו לשם הצטרפות לצוות שבע. שמו האמיתי כרגע לא ידוע, יכול להיות שאפילו לעצמו. סאי התווסף כחבר חדש בצוות שבע במהלך החלק השני של הסדרה, בתור מחליפו של סאסקה אוצ'יהא, כל זאת נעשה באמצעות קישוריו של דנזו, מפקד קבוצת המייסדים. סאי מתחיל לקרוא ספרים על רגשות וקשרים, כתוצאה מהשינוי שנארוטו חולל אצלו, אך לעיתים, אינו מצליח להבין נכון את הסביבה. סאי, כמו שאר חברי קבוצת המייסדים לא מסוגל לספר פרטים על מנהיגו, דאנזו, כיוון שאם יעשה כך, גופו ישותק. סאי הוא שמו הבדוי של שינובי בדרגת אנבו, אשר משמש גם כחבר בארגון "רוט". במהלך החלק השני של העלילה, סאי הופך להיות חבר הצוות החדש בצוות קאקאשי, וכן כמחליף של אוצ'יהא סאסוקה.

פרטים אישיים: גיל - 17. גובה - 172.1 ס"מ. משקל - 53.3 ק"ג.

ביוגרפיה: בעברו, סאי הצטרף לארגון רוט השייך לקונוהאגאקורה. ארגון זה חינך את חבריו להיות חסרי רחמים, ובעיקר חסרי רגשות. עם תחילת אימוניו כחבר בארגון, מתחבר סאי עם שינובי בשם שין. אותו שין העיר בסאי רגשות, שכחבר בארגון רוט, זהו דבר שכיח לחלוטין. סאי ראה בשין כאח, ואף התחיל לבטא את רגשותיו בספר ציורים. לפני שסאי כמעט וסיים את ספרו, שין מוצא את מותו ממחלה לא ידועה. מאז אותו יום, סאי שכח את תוכן העמוד האחרון בספרו, וכן גם את רגשותיו, אשר התעוררו כאשר פגש את שין. מאז, סאי התחזק תחת חסותו של דאנזו, האדם העמוד מאחורי הארגון. סאי נהיה השינובי החזק ביותר בשכבת גילו.

רקע: החלק השני- סאי מופיע לראשונה עם סיום חילוצו של גאררה, בעודו מצטרף רשמית לצוות קאקאשי, ומקבל את שם הקוד- סאי. לאחר קרב קצר מול נארוטו, חושף יאמאטו בפני צוות קאקאשי החדש את סאי, כאדם המיועד להחליף את סאסוקה. תחילה, מוצג סאי בפני נארוטו וסאקורה כאדם אדיש, חסר מוסר וטאקט. כמו כן, סאי מצליח לגרום לחיכוכים רבים בצוות. בעוד שיאמאטו משגיח על מעשיו, סאקורה מנסה ליצור קשרים חברתיים עם סאי עצמו. עם פרוץ הקרב בין אורוצ'ימארו לנארוטו כקיובי בעל ארבעה זנבות, סאי מצליח לחדור לשדה הקרב, ומספר לאורוצ'ימארו על מהלכיו העתידיים של דאנזו בנוגע לקונוהאגאקורה. סאי מצטרף רשמית לאורוצ'ימארו וקאבוטו, ואף פוגש את סאסוקה, אשר מתייחס אליו בזלזול רב. בפינה אחרת, צוות קאקאשי רודף אחרי סאי, ואף מוצא את ספר הציורים שלו, וכן את העמוד שלא הושלם. לאחר ההתפרצות למחבוא של אורוצ'ימארו, נארוטו עוצר את סאי, ואף מזכיר לו את תוכנו של העמוד האחרון בספרו. בהמשך, מתגלה מטרתו האמיתית של סאי; להרוג את סאסוקה, אשר נחשב כאויב לקונוהאגאקורה. למרות זאת, סאי מפר את משימתו, ומחליט לעזור לנארוטו ולהחזיר את סאסוקה לכפר. לבסוף, סאסוקה עוזב שוב עם אורוצ'ימארו. לאחר החזרה מהמשימה, סאי מתחבר עם נארוטו וסאקורה, ואף תורם את חלקו במשימות חשובות של הצוות, כגון הקרב מול הידאן וקאקוזו והצייד אחר האוצ'יהא.

זמן לא רב לאחר מכן, סאי נשלח למשימה לצד יאמאטו ואנקו בחיפוש אחר קאבוטו, בשעה שהכפר נמצא תחת התקפה מצד מנהיג האקאטסוקי. לפני שיאמאטו מחליט לשוב לכפר ולהשאירם לבד, סאי מצליח לאתר את מיקומו של קאבוטו. לאחר שהפלישה של פיין נגמרת, סאי נפגש עם דאנזו. כמו כל חברי רוט, סאי מקבל חותם אשר אוסר עליו לחשוף שום דבר על הקבוצה. בנוסף, לאור הפיכתו של אוזומאקי נארוטו לפופולארי בקונוהא, סאי מקבל פקודה ישירה מדאנזו לשמור עליו. בהמשך, סאי נפגש עם סאקורה ונארוטו, ואלה מנסים להוציא ממנו מידע על רוט. הופעתם של קארואי ואומוי במקום יוצרת קרב ביניהם לבין סאי ונארוטו. ביחד עם סאקורה ונארוטו, סאי נוכח לשמוע כי סאסוקה עכשיו חבר באקאטסוקי. לאחר הפיכתו להוקאגה, דאנזו מזמן את סאי ופוקד עליו לשמור עין על נארוטו ולדאוג שלא יעשה שטויות. סאי מבצע את הוראותיו ושם עין על נארוטו בשעה שזה מנסה להרגיע את קארואי ואומואי, אך כאשר קארואי מתכוונת להמשיך להכות את נארוטו, סאי עוצר בעדה. כבקשתו של נארוטו, סאי מלווה אותו לאוהל ומטפל בפצעים בזמן שנארוטו מדבר עם קאקאשי ויאמאטו. לאחר שיחתם, סאי מקבל הוראות מדויקות מקאקאשי; לא להגיד שום דבר לדאנזו בנוגע לנארוטו, בעוד שזה יצא לאסיפת הקאגה, וכן ליידע את דאנזו בנוגע למאדארה. מאוחר יותר, סאי מצטרף אל סאקורה ושני חברי קבוצתה, רוק לי וקיבה, אל מדינת הברזל בחיפוש אחר נארוטו. כשהם מגיעים אל יעדם, סאי עד לכישלונה של סאקורה בניסיון לשכנע את נארוטו לשכוח את ההבטחה שלו לה בנוגע לסאסוקה. לאחר שסאקורה והאחרים עוזבים את המקום, לכאורה פונים לשוב לקונוהא, סאי משאיר מאחור בונשין המספר את האמת מאחורי הגעתה של סאקורה. משגילה מה היא מתכננת, קאקאשי מצטרף אל "סאי" ויוצא בעקבותיה של סאקורה על מנת למנוע ממנה לעשות מהלך טיפשי. כשהם מגיעים אל יעדם ומאתרים את מיקומה של סאסוקה, סאי עוצר את סאקורה כשזו מנסה להרדים את חברי קבוצתה באמצעות פצצת עשן ומתעמת איתה.

סגנון לחימה: סאי הוא בעל יכולות ציור גבוהות במיוחד. משום כך, סאי משתמש ביכולות אלו גם כג'וטסו ייחודיים. סאי מסוגל להחיות כל מה שהוא מצייר, ויחד עם זאת, להשתמש בהם כהתקפה. בנוסף, סאי הוא בעל כישורים טובים מאוד בכל תחומי השינובי. הוא אינטיליגנט, בעל טאיג'וטסו ברמה גבוהה, בעל מהירות, בעל גנג'וטסו ברמה טובה, בעל נינג'וטסו ברמה גבוהה ובעל צ'אקרה בכמות גבוהה יחסית. סאי טוב בהכל, כמצופה מאנבו.

סומי בונשין נו ג'וטסו - Sumi Bunshin no Jutsu על מנת להגן על עצמו, סאי מצייר העתק שלו במהירות, וכך מחייה אותו ומשתמש בו ככפיל להגנה בלבד.

סומי גאסומי - Sumi Gasumi יכולת הגנה נוספת המתלווה אל הבונשין. ברגע שסאי מבצע שונשין, הוא מסוגל לעטוף את כל גופו בדיו.

נינפו: צ'וג'ו גיגה - Ninpu: Choju Giga ג'וטסו ההיכר של סאי. ברגע שסאי מצייר כל מה שעולה על רוחו, הוא מחייה אותו ואף משתמש בו בשביל התקפה והגנה.

Stub.svg.png
ערך זה הוא ערך קצר, ביכולתכם לעזור לנארוטו-פדיה על-ידי הרחבתו, או שביכולתכם לדון באורכו בדף השיחה של הערך.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית