FANDOM

שם בעברית: ההבטחה שלא יכולתי לקיים שם באנגלית: The Broken Promise שם ביפנית: Mamore nakatta Yakusoku תאריך שידור: 18-05-2005

הפרק מתחיל כשרואים את קאקשי נושא את נארוטו שלפתע שואל אותו, איפה סאסקה, קאקשי ופאקון מביטים אחד בשני ולפתע מגיע צוות רפואי של קונוהא ושואל מה המצב של נארוטו אך קאקשי אומר להם שהוא בסדר ולאחר מכן הם שואלים את קאקשי איפה סאסקה אך קאקשי רק מנדנד בראשו. קאקשי שואל את הצוות מה המצב של הגאנינים האחרים, והם עונים לו שבפקודה של הוקאגה, הצוות הרפואי הראשון והשני שוחררו וכבר לקחו את הפצועים לטיפול חירום. קאקשי ממשיך ושואל מה מצבם, ומנהיג הצוות הרפואי אומר שהפציעה של שיקאמארו היא קטנה, לקיבה יש פצע עמוק אבל חייו לא בסכנה, נג'י וצ'וג'י במצב קריטי ושכרגע, החלמתם אינה ידועה. נארוטו מתחיל לעצום את עיניו ורואה את קיבה, שיקאמארו, נג'י וצ'וג'י מלפניהם אך הם נעלמים ונארוטו מאבד את הכרתו.

מיד לאחר מכן, רואים בבית החולים של קונוהא את צ'וג'י, עם תחבושות עליהן יש כיתובים וקרוב אליו יושבת טסונאדה, וקראת ספר עבה ומגילה גדולה ואומרת שהמרכיבים והאפקטים חקורים היטב, כמצופה. טסונאדה אומרת לאחת האחיות להביא לה מרכיב מסוים, ומיד מתחילה לעבוד על התרכובת. רואים את קיבה, חבוש, מסתכל על אקאמרו ושואל את אחותו מה מצבו, ואחותו עונה לו שהוא לא יוכל ללכת למשך זמן מסוים בגלל ששריריו ברגליים ובידיים פגועים אך קיבה מדאגה לאקאמרו אומר לה שהיא וטרינרית והאם אין משהו שהיא יכולה לעשות, אך היא קוטעת אותו ואומרת לו שאין מה לדאוג, זה ייקח קצת זמן אבל חייו לא בסכנה. קיבה מנסה לזוז אך אינו יכול בגלל פצעיו ואחותו אומרת שגם הוא לא ילך. קיבה צוחק ואומר שהוא מבין.

רואים דלת גדולה, מעליה שלט שעליו רשום "יחידת טיפול אינטנסיבית 7" ובתוך החדר נראה ריבוע גדולה עם המון כיתובים בתוכו ובמרכזו מעגל קטן בו שוכב נג'י ובפינות הריבוע יושבים ארבעה נינג'ות רפואיות, מאחוריהם עוד נינג'ות, מנסים לטפל בנגי דרך טקס מיוחד. רואים חתיכה משערו של נג'י, מתחיל להכנס לתוך הפצע העמוק שלו, כשלפתע אומר אחד הנינג'ות שכבר כמעט עברו שלוש שעות ושמי שלידו יחליפו. שיזונה, שגם היא מטפלת בנג'י אומרת לכולם שלמרות שהם משתמשים בשערו של נג'י כמדיום, שלא יעשו טעות ברדיוס התאים של האזור הפגוע ושלשליטה בצ'אקרה צריכה להיות מדויקות חדה. העור של נג'י מתחיל לצאת לכיוון השערות מתוך הפצע, ומתחיל למשוך את השערות פנימה.

רואים דלת גדולה שוב, עם שלט מעליה שעליו רשום "יחידת טיפול אינטנסיבית 6" לידה יושב שיקאמארו, עם אצבע שבורה, מחכה נואשות לתוצאות הטיפול של צ'וג'י. מיד לאחר מכן רואים לידו גם את טמארי שאומרת לו שזה חסר טעם בשבילו להיות כל כך לחוץ, ושקורבנות הם חלק בלתי נמנע מהמשימה ושואלת אותו האם הוא קיבל אימוני רגשות, שיקאמארו עונה לה שאימונים שונים מהמשימות, ושהוא ידע ממה עשויות משימות והוא חשב שהבין מהו עולם של שינובי, בזמן שרואים את טסונאדה ממשיכה לקרוא ולהכין את התרופה בשביל צ'וג'י. שיקאמארו ממשיך ואומר שזו הפעם הראשונה שהיה מנהיג של קבוצה במשימה ושעכשיו הוא מבין שאינו מתאים להיות שינובי. טמארי אומרת לו שהוא משעמם למרות שהוא מתנהג כמו גבר אך שיקאמארו עונה לה שהוא לא היה צריך להיות מנהיג הקבוצה הפעם ושכל מה שעשה היה לשים את אמונו על האחרים, ושהיה מדי נאיבי ושלא היה לו מספיק כח ושכל זה באשמתו. טמארי שואלת אותו האם הוא מפחד להיפגע. שיקאמארו רק הולך משם אך אביו קרוב לשם ואומר לו שאשה זלזלה בו ועכשיו הוא בורח ושיקאמארו עונה לו שזה בעייתי ושאינו אשה ואינו רוצה להתחיל ויכוח. אביו עונה לו שאינו גבר, ושהוא רק פחדן חסר עמוד שדרה, ושגם אם יפסיק להיות שינובי, המשימות עדיין יתרחשו ושמישהו אחר ינהיג את חבריו ואז הם יכולים למות אך אם הוא ינהיג אותם אולי זה לא יסתיים ככה, ושאם הוא יסתכל על הפעם הזו כחווית למידה ויגדל בזכות זה, אולי הוא יוכל לסיים את המשימות שלו בצורה מושלמת. הוא ממשיך ואומר שאם חבריו חשובים לו, לפני שהוא חושב על בריחה שישקול להתחזק למען חבריו, ושזה מה שעושה חבר אמיתי. טסונאדה יוצאת מהחדר, נאנחת ואז מחייכת ואומר שהכל בסדר עכשיו. היא אומרת שהאפקטים ההרסניים של הגלולות נעצרו ע"י התרופה שרקחה ושהכל תודות לאביו של שיקאמארו, ושמדריך הרפואה של שבט הנארה היה מאוד שימושי ושבטח לקח המון זמן לאסוף את כל המידע הזה. מיד מופיעה שיזונה בריצה צועקת לטסונאדה שנג'י במצב יציב ושעכשיו קאקשי ונארוטו הגיעו ולמרות שהוא פצוע, חייו של נארוטו אינם בסכנה. טסונאדה אומרת לשיקאמארו שהמשימה נכשלה, אך כולם בחיים, וזה הדבר החשוב ביותר, ושיקאמארו מתחיל לבכות ואומר שבפעם הבאה הוא יבצע את המשימה בצורה מושלמת.

רואים את המחבוא של אורוצ'ימרו, שם הוא הולך עם קאבוטו וסאסקה. אורוצ'ימרו אומר לסאסקה שהוא הנבחר שלו, אך סאסקה אומר לו שזה לא משנה ושימהר ויביא לו כח ואורוצ'ימרו מסתכל על קאבוטו שאומר לסאסקה שאפילו אם הוא נראה שונה, האדם שמלפניו הוא עדיין אורוצ'ימרו ושאם אינו רוצה למו, כדאי שישמור על פיו. אך מיד סאסקה מתסכל עליו במבט אכזרי שמרתיע את קאבוטו ששואל מהי הרמה הגבוהה הזו של הצ'אקרה. אורוצ'ימרו אומר שעתידו בתוך הילד הזה.

חוזרים לבית החולים של קונוהא, שם נארוטו שוכב ונזכר בסאסקה ובסאקורה, ובעצמו שאומר שהוא יחזיר את סאסקה. הדלת נפתחת ושיקאמארו נכנס ואומר לו שהוא ער אחרי הכל. רואים את סאקורה ואינו, בזמן שאינו אומרת לסאקורה שהיא הולכת לראות את צ'וג'י קודם, ושואלת את סאקורה מה איתה, וסאקורה בלי ידיעה אומרת שהולכת לראות קודם את נארוטו וסאסקה. חוזרים לחדר של נארוטו, שם נארוטו אומר שהוא שמח שכולם בסדר, ושיקאמארו שואל אותו מה עם סאסקה, אך נארוטו עונה לו שהוא הצליח לחמוק. סאקורה מחוץ לחדר, עומדת להכנס כששומעת את זה ואז עוצרת.

רואים את אינו ואביו של צ'וג'י מחוץ לחדר המיון, ואינו שואלת את אביו של צ'וג'י אם הם לא יוכלו לבקר אותו עדיין, ואביו עונה לה שהיא צודקת אבל צ'וג'י יחזור להכרה בקרוב לפי מה שטסונאדה אמרה, ושיש להם מזל שטסונאדה חזרה לכפר, ושאם לא, צ'וג'י היה... רואים את טסונאדה מתקרבת אל סאקורה שאינה שמה לב ושואלת אותה אם היא באה לבקר, ושזה נראה כאילו מידע מתפשט מהר בכפר. שתיהן נכנסות ונארוטו נרתע כשרואה את סאקורה, וטסונאדה אומרת שהיא שמעה שנארוטו היה פצוע קשה אך זה נראה שהוא בסדר. נארוטו אומר לסאקורה שהוא מצטער, אך סאקורה אומרת לו בחיוך שאין לו על מה להתנצל ושהוא נראה כמו מומיה. היא מנסה להתנהג בנחמדות ואומרת שמזג האוויר נחמד ופותחת את הווילונות. נארוטו אומר לסאקורה שהוא בטוח יקיים את הבטחתו בגלל שאמר שזוהי הבטחה של פעם בחיים, אך סאקורה אומרת לו שזה בסדר, אך נארוטו אומר שהוא כל הזמן אמר לה שאינו יחזור על מילותיו בגלל שזוהי דרך הנינג'ה שלו. נארוטו מתחיל לצחוק וסאקורה מחייכת.

בערב, רואים את נארוטו שאומר שהוא צריך להחלים מהר וללכת להביא את סאסקה אך לפתע נשמעת נחיתה עצומה מחוץ לחלון. נארוטו אינו מבין, פותח את החלון ורואה את ג'יראייה עומד בחוץ על צפרדע ענקית. ג'יראייה אומר לנארוטו שהוא בא לומר לו משהו חשוב: מעכשיו והלאה, הוא ייקח את נארוטו כמתלמד שלו ויאמן אותו אחד על אחד למשך שלוש שנים ושגם שמע מידע על אקאטסוקי, שהם ירדפו אחרי נארוטו בתוך שלוש או ארבע שנים. נארוטו משיב לו שזה לא משנה, ושאין טעם לדבר על העתיד, אין לו זמן להתאמן ושהוא חייב לרדוף אחרי סאסקה מוקדם ככל האפשר, הוא יכול לההרג ע"י אורוצ'ימרו. ג'יראייה אומר לו שהוא מבין שנארוטו כבר שמע על המטרות של אורוצ'ימרו, ושהוא חקר את את טכניקת האלמוות של אורוצ'ימרו, ושכשהוא מחליף גוף, זה לא יכול להתבצע שוב למשך שלוש שנים והוא איבד את סבלנותו לחכות לסאסקה אז הוא החליף גוף לאחרונה ובגלל זה למשך שלוש שנים הכל בסדר. ג'יראייה ממשיך ואומר לנארוטו שהוא צריך לשכוח מסאסקה, ושסאסקה הלך לאורוצ'ימרו מרצונו ולכן הוא לא ישתנה, ובגלל שג'יראייה ראה הרבה שינובי, הוא יודע שסאסקה הוא מאותו הסוג של אורוצ'ימרו, ושאם נארוטו חושב על לעזור לו, שישכח מזה, ושזה מסוג הדברים שרק טיפש יעשה. נארוטו צועק על ג'יראייה שאולי בשבילו הוא שום דבר אבל בשביל נארוטו הוא חבר שלו אך ג'יראייה מחזיר עליו צעקה ושואל אותו האם חברים פוגעים אחד בשני, ושיסתכל על המצב בו הוא נמצא כרגע. ג'יראייה נזכר בזמן שהוא נלחם עם אורוצ'ימרו על אותם הדברים ואז אומר שלא משנה כמה הוא ייחל את זה, אורוצ'ימרו לא חזר, ושהוא היה מלא בכעס ועצב בגלל זה ואומר לנארוטו שאינו רוצה שייקח את אותה הדרך שהוא לקח. ג'יראייה אומר לנארוטו שאם הוא הולך לרדוף אחרי סאסקה שיישכח מהאימונים, הוא תמיד יהיה תחת מעקב של אנבו ורשות לעזוב את קונוהא לפעמים תידחה. ג'יראייה ממשיך ואומר שהוא ילד מיוחד ואקאטסוקי רודף אחריו בגלל שבתוכו הקיובי, ואומר לו שאם לא יקשיב לו ויעשה דברים ברשות עצמו זוהי הדרך היחידה. ג'יראייה אומר שיום אחד הוא יצטרך להתעמת עם אנשים יותר מסוכנים מאורוצ'ימרו, ושיוותר על סאסקה ושבמוקדם או במאוחר זה היה קורה ושנארוטו צריך לגרום לעצמו להפסיק לסבול ושזה לא רק טכניקות עושות שינובי חזק, אלא גם חכמה והטעייה ושאם נארוטו רוצה לחיות כשינובי, הוא צריך להיות חכם ושאם ישאר טיפש, לחיות חיים של כאב תהיה המציאות שלו. נארוטו אומר שהוא מבין שאם זה מה שזה אומר להיות חכם, הוא מעדיף להיות טיפש למשך כל חייו ושגם אם יהיה לבדו, הוא ייצור טכניקות חזקות ולבסוף יציל את סאסקה ואז יביס את אקאטסוקי, אך ג'יראייה אומר שאם מישהו כמוהו יהיה לבד, הדבר הטוב היותר שהוא יוכל להמציא יהיה עוד טכניקת סוטים חסרת שימוש. ג'יראייה קופץ חזרה על הצפרדע ואומר לנארוטו שטיפש הוא טיפש, אבל אולי טיפש עדיין יכול לעשות משהו ושברגע שהוא ישתחרר, שיתכונן.

רואים מערה, בה מים מטפטפים שם רואים את חברי אקאטסוקי במעין הולוגרמות ואחד מהאנשים אומר שפעם האחרונה שהם התאספו ככה היה לפני שבע שנים, כשאורוצ'ימרו עזב את הקבוצה. אחד אחר אומר שלאורוצ'ימרו יש עכשיו את השארינגן ושואל את איטאצ'י האם זהו אחיו הקטן, אך איטאצ'י לא מגיב ואחד מהחברים, שתלוי על התקרה אומר שהם יהרגו את אורוצ'ימרו לבסוף אבל יש להם רק שלוש שנים. הוא ממשיך ושואל אם הם יכולים להמשיך במשימות שלהם ומי שנראה כמנהיג שלהם אומר שכן, ושמטרתם היא להשיג את הקיובי לשלוט בהכל.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית