FANDOM

שם בעברית: השלישי, לנצח שם באנגלית: The Third, Forever....!! שם ביפנית: Sandaime yo, tokoshieni תאריך שידור: 21-04-2004

הקרב של אורוצ'ימארו וסארוטובי מגיע לקיצו. אנמה, מלך הקופים שזימון סארוטובי קודם לכן, שולף את החרב מתוך גבו של סארוטובי ששוכב על הרצפה, לרגלי אורוצ'ימארו. אורוצ'ימארו עומד במקום ומביט בידיו, לאחר שסארוטובי הטיל עליהן קללה. אחד מנאמניו של אורוצ'ימארו (סאקון מרביעיית הצליל) קורא בשמו של אורוצ'ימארו בבהלה ואורצ'ימארו מודיע להם שהמשימה הסתיימה ויש לשחרר את המגן, כביכול, שהוקם מסביב לשדה הקרב. אורוצ'ימארו ורביעיית הצליל נעלמים מזירת הקרב לאחר שהביסו שלושה חיילי אנבו שניסו לעצור אותם.

בינתיים, טמארי מחפשת את אחיה, היא מוצאת את קאנקורו שוכב על האדמה, מעולף. השפעת החול של גאארה נעלמה וסאקורה נופלת ארצה, סאסקה מציל אותה ומוסר אותה לידיו (או יותר נכון, שיניו) של פאקון, שישמור עליה.

גם הקרב של גאארה ונארוטו כמעט מגיע לקיצו, נארוטו וגאארה שוכבים שניהם על האדמה, כמעט מעולפים ומביטים אחד בשני עם טיפת הכוח האחרונה שנותרה להם. עברם הכואב של נארוטו וגאארה רודף אותם, הם נזכרים כיצד שניהם הרגישו כשהיו רק ילדים קטנים, ללא הורים, ללא חברים, ללא שום אדם בעולם שיהיה מוכן להקשיב להם. נארוטו זוחל לעבר גאארה בכוח האחרון שנותר לו כדי להביט בו ולהגיד לו שהוא מרגיש את תחושת הבדידות בדיוק כמוהו, הוא מודיע לגאארה שאמנם הוא היה בודד בעבר, אבל כעת יש לו חברים שאוהבים אותו ומעריכים אותו ואם הוא ייפגע בהם, הוא מתכוון אפילו להרוג אותו.

בדיוק כשנארוטו מסיים את המשפט, סאסקה מופיע, "זה מספיק, נארוטו." הוא אומר ומביט בו במבט מלא ביטחון. לפתע, טמארי וקאנקורו מגיעים והמבטים שלהם מביעים המון שנאה וכעס לעברם של סאסקה ונארוטו. "אל תלחמו בהם. בואו נפסיק כאן." אומר גאארה בקול חלוש וצרוד וכולם מביטים בגאארה השוכב על האדמה, חלש, מפוחד וחסר ביטחון יותר מתמיד. גאארה, טמארי וקאנקורו מביטים בסאסקה ונארוטו ונעלמים מהמקום במהירות. עיניו של נארוטו נעצמות ונראה שהוא מעולף, סאסקה מביט בו ושם לב שעל פניו מתפשט חיוכון קטנטון וסאסקה לא מצליח להבין את פירוש הדבר. טמארי, גאארה וקאנקורו מתקדמים לעבר כפר החול, "טמארי, קאנקורו...אני מצטער..." אומר גאארה כשראשו מורכן ומבטו מעט מושפל, קאנקורו מביט בטמארי במבט מאוד מופתע ואומר: "אל-אל תדאג לגבי זה.." וממשיך להיתקדם לעבר כפר החול.

המון צ'ונינים וג'ונינים מתכנסים מסביב לגופתו של סארוטובי, ההוקאגה השלישי. כמה שעות אחר-כך, כולם כבר לבושים בשחור ומתקדמים לעבר לווייתו של ראש הכפר. נארוטו קם ממיטתו ולובש את בגדיו השחורים, סאקורה יוצאת מפתח ביתה כשהיא לבושה בשחור, מביטה אל השמיים וצבעם נראה כה אפור וקודר, כאילו גם הם הולכים לבכות עוד שניה, סאסקה מגיע למקום המפגש של צוות 7 ושלושתם מתחילים ללכת לעבר הלוויה.

מתחת למשכנו של ההוקאגה, הקימו במה שמשני צדדיה, הוצבו לפידים, בקצה של הבמה העמידו דוכן שעליו היו המון תמונות ומגילות של סארוטובי.צ'ונינים, ג'ונינים, חיילי אנבו, גאנינים ושאר אנשים נעמדו בשורות ארוכות והביטו בקברו של השלישי, טיפות מים החלו לנקוש באדמה, "גם השמיים בוכים..." אומר אסומה והגשם לא מהסס להתחזק. הדגל הורד לחצי התורן והוצב על יד קברו המהודר של סארוטובי וכל אחד בתורו התבקש להניח פרח על הקבר, לעצור לרגע מול הקבר ולהעלות זכרונות מאותו הזמן שהחיים נראו כל כך שלווים.

נארוטו מביט בקונוהאמארו, נכדו של סארוטובי, פורץ בבכי אדיר שאת דמעותיו לא ניתן לעצור. אירוקה שם את כף ידו על כתפו של קונוהאמרו ונזכר בזמנים שאביו ואימו נהרגו על-ידי הקיובי ועל אותם הזמנים שגם את דמעותיו לא היה ניתן לעצור. ג'יראיה עומד וצופה בקאקאשי ויוגאו ליד אבן ההנצחה, ונזכר באותם הימים שהוא היה רק גנין וסארוטובי היה הסנסיי שלו.

נארוטו מניח את הפרח שלו והגשם ממשיך להתחזק, לאחר שהפרח האחרון הונח, השמיים מתחילים להתבהר והגשם נפסק, כולם נפרדים לשלום ונשאר רק ראשו החצוב של סארוטובי באבן.

"הם הצליחו להימנע מהרס מוחלט, אבל נראה שהנזק שנגרם מצויין." אומרת דמות אחת מתוך 2 הדמויות שנעמדות על צוק. "הכפר שהוכיח שאין כמוהו, נעשה פתאום חלש." "אל תגיד לי שיש לך תלות בכפר הזה.." אומרת הדמויות השנייה, "לא." אומרת הדמות האחרת ומבעד לכובע שהיא חובשת מופיעה עין שארינגאן.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית