FANDOM

צ'וג'י הוא אחד הצ'ונין יוצאי הדופן של כפר העלה הנסתר. מה שהופך אותו ליוצא דופן זה המצב הגופני שלו. צ'וג'י יוצא לגמרי מהנורמות של שינובי רגיל מבחינת משקל. למרות שצ'וג'י בעל משקל גבוה מדי בשביל שינובי רגיל, זה לא מפריע לו להיות שינובי די חזק. כאשר צוחקים או מעליבים את צ'וג'י בנוגע למשקלו, הוא מתעצבן, ומפעיל את אחת הטכניקות שלו בכוונה לפגוע באופן קשה במי שהעליב אותו, אך זה קורה רק במקרים של העלבות. בסך הכל, צ'וג'י מאוד חברותי, ותמיד מוכן לעזור לחבר בצרה.

נתונים פיזיים: גיל - 16. גובה - 172.3 ס"מ. משקל - 87.5 ק"ג.

ביוגרפיה: כאשר היה קטן, צ'וג'י סבל הרבה מהעלבות וצחקוקים בנוגע למשקלו ולהשתייכותו לשבט "נחות", כביכול, מילדים בגילו. צ'וג'י תמיד סולק ממשחקים בהם לא יכל לנצח בגלל מצבו הגופני, ובגלל זה גרם לו ולקבוצתו להפסיד. צ'וג'י תמיד היה לבד ולא הצליח למצוא לעצמו חברים, אך יום אחד, כאשר הוא שוב סולק ממשחק, הוא תפס את עיניו של אחד המשחקים, ובעקבות הסילוק של צ'וג'י, הוא גם כן פרש מהמשחק. היה זה ילד בשם שיקאמארו. שיקאמארו הלך יחד עם צ'וג'י, הם שוחחו ובמהרה התחברו, ומאז הם חברים קרובים מאוד.

רקע: חלק ראשון - בחלק הראשון, צ'וג'י היה חבר בקבוצה מספר 10, יחד עם יאמאנאקה אינו, וחברו הטוב - נארה שיקאמארו. השלושה היו תחת הפיקוד של הג'ונין סארוטובי אסומה. לראשונה, צ'וג'י הופיע בין תשעת הטירונים של בחינות הצ'ונין, יחד עם נארוטו, סאסקה ועוד. בשלב הראשון של המבחן, צ'וג'י לא הפגין יכולות רבות. הוא עבר את השלב רק בזכות אינו, אשר נכנסה לתודעה שלו ושל שיקאמארו, והעתיקה לתוך המבחן שלהם את התשובות. בשלב השני, צ'וג'י הפגין קצת יותר כוח, ותקף באומץ רב את אבומי זאקו משלישיית הצליל כאשר הגן על סאקורה ועל כבודו, לאחר שזאקו העליב את צ'וג'י לגבי משקלו. לא ידוע איך צ'וג'י, יחד עם קבוצתו, עברו לשלב השלישי והשיגו את המגילה שהם היו צריכים. במוקדמות של השלב השלישי, צ'וג'י נלחם מול קינוטה דוסו. הקרב לא היה רציני כל כך, וצ'וג'י הפסיד, ללא נזק רב. לאחר הבחינות, כאשר סאסקה ברח מהכפר, צ'וג'י שוב חזר לתמונה. הוא נכנס לצוות תחת הנהגתו של שיקאמארו במטרה להחזיר את סאסקה. בזמן המשימה, צ'וג'י נפגש באחד מרביעת הצליל - ג'ירובו. השניים מיד התחילו בקרב. בהתחלה, צ'וג'י היה בפיגור, ונראה כי הוא מפסיד, אך בסוף של הקרב, הוא חשף כוחות חזקים ביותר, והרג את ג'ירובו במכה חזקה לבטן. לאחר שהתשמש בכוח החזק שלו, הוא היה על סף מוות, אבל למזלו הרב, ניצל על ידי הרופאים של קונוהא וטסונאדה יחד איתם.

חלק שני - בחלק השני של הסדרה, צ'וג'י שינה את הבגדים שלו, והמשיך את סגנון הלבוש של אביו. בחלק השני של הסדרה, צ'וג'י עבר טרגדיה קשה מאוד בחייו, הוא איבד את המורה שלו - סארוטובי אסומה. יחד עם שיקאמארו ואינו, צ'וג'י החליט לנקום בהידאן וקאקוזו, שני האקאטסוקי שהרגו את אסומה. לאחר שהשלושה, יחד עם האטאקה קאקאשי, פגשו בשני האקאטסוקי, נערך ביניהם קרב קשה, בו צ'וג'י השתמש לא מעט טכניקות בהם פגע מאוד בהידאן, ובעיקר בקאקוזו. לאחר קרב ממושך צ'וג'י וכל מי שהיה בזירת הקרב סוף סוף ניצחו את שני האקאטסוקי הבלתי מנוצחים. אחרי די הרבה זמן, כאשר פיין פלש לכפר, נראה כי צ'וג'י יחד עם אביו הרג את גופת ממלכת האשורה של פיין. אך גופת ממלכת האל לא עמדה בשקט, ולאחר הפיצוץ הענקי שהיא יצרה, אביו של צ'וג'י, בניסון להגן על בנו חסם את הפיצוץ ומת. עוד טרגדיה קשה שקרתה לצ'וג'י בחייו. למרות זאת, צ'וג'י שמח לגלות כי צ'וזה עוד יכול לשרוד, ויצא בחזרה לשדה הקרב על מנת לקחת את אביו וקאקאשי הגוססים לבית החולים.

סגנון הלחימה: צ'וג'י הוא חבר בשבט האקימיצ'י, שבט המתמחה בהגדלת הגוף. בעזרת טכניקות מיוחדות, חברי השבט מסוגלים להגדיל את גופם או איבר מסוים בגוף לגודל עצום. על ידי ההגדלה הזאת, חברי השבט יכולים לגרום לנזק רב ליריבים שלהם על ידי מכה חזקה עם איבר מוגדל, או מחיצה על ידי הגדלת כל נפח הגוף. צ'וג'י ושבטו מאופיינים במסה גדולה של הגוף. כל השומן שצ'וג'י וחברי שבט אחרים משיגים מהאוכל, בסופו של דבר מופק לצ'אקרה. בנוסף לכך, חברי השבט פיתחו שלוש גלולות מיוחדות הנקראות גלולות הורן (Houren). הגלולות הללו מעצימות את הכוח של המשתמש לרמות שאי אפשר לתאר. סדר לקיחת הגלולות הוא מהגלולה החלשה עד לגלולה החזקה ביותר. הגלולה הראשונה, גלולה ירוקה בטעם של תרד, הגלולה השנייה, גלולה צהובה בטעם של קארי, ולבסוף הגלולה האחרונה והחזקה ביותר - גלולה אדומה בטעם של פלפל. הגלולה האחרונה הופכת כמויות אדירות של שומן לצ'אקרה, וגורמת לסיכון מוות גבוה מאוד. כאשר צ'וג'י משתמש בגלולה הזאת, הכוח שלי גדל פי 100 מהרגיל, בגלל מספר הקלוריות הרב שיש בו.

באיקה נו ג'וטסו - Baika no Jutsu הטכניקה הזאת מאפשרת לצ'וג'י להגדיל את גופו מעט. הטכניקה הזאת היא בדרך כלל הכנה לטכניקה חזקה יותר - ניקודאן סנשה.

בובון באיקה נו ג'וטסו - Bubun Baika no Jutsu טכניקה זו מאפשרת לצ'וג'י להגדיל חלק מסוים מגופו לגודל עצום, מה שיכול מאוד לפגוע ביריב. גם אם צ'וג'י מגדיל את איבריו למימדים מדהימים, אין לו כל בעיה לשלוט עליהם.

צ'ו באיקה נו ג'וטסו - Chou Baika no jutsu הטכניקה הזאת מאפשרת לצ'וג'י להגדיל את גופו למימדים עצומים, ולהפוך לענק בגודל של בניין. זה מאוד מקשה על היריב, וגורם לו להיכנס לתוך קרב נגד ענק. הג'וטסו הזה ברמה מאוד גבוהה, ודרושה צ'אקרה רבה כדי לבצע את הג'וטסו הזה. אנשים בעלי הרבה צ'אקרה ורמה גבוהה יכולים לבצע את הטכניקה ללא עזרים, אך אלה שאין להם מספיק צ'אקרה, צריכים לאכול את את גלולת ההורן הצהובה על מנת להשתמש בג'וטסו.

צ'ודאן באקוגקי - Choudan Bakugeki טכניקת הטאיג'וטסו הזאת, משומשת על ידי צ'וג'י לאחר לקיחת גלולת ההורן האדומה. צ'וג'י מרכז המון צ'אקרה בתוך היד שלו, ואז נותן מכה הרסנית ליריב, שיכולה לגרום למותו.

צ'ו האריטה - Chou Harite לאחר שהגדיל את גופו על ידי טכניקת הצ'ו באיקה נו ג'וטסו, צ'וג'י מרכז כמויות גדולות של צ'אקרה לכפות הידיים שלו, ושולח אותם אל עבר היריב, מוחץ את היריב אל תוך האדמה.

ניקודאן סנשה - Nikudan Sensha לאחר שהגדיל מעט את נפח גופו באמצעות הטכניקה באיקה נו ג'וטסו, צ'וג'י מתחיל להסתובב סביב עצמו במהירות גבוהה, ובכך יוצר כדור גדול שנע על האדמה במהירות בינונית ויכול למחוץ כל דבר שעומד בדרכו. כאשר הכדור נפגע, צ'וג'י עצמו בדרך כלל לא נפצע באופן קשה, משום שצורתו בשימוש בטכניקה הזו מגנה עליו מפני נזק.

ניקודאן הארי סנשה - Nikudan Hari Sensha טכניקה זהה לניקודאן סנשה, בצירוף של עשרות קונאי הנתלים על גופו הכדורי של צ'וג'י. פרט לכך, ישנה גרסה נוספת, והיא שימוש בשיערו הארוך כתחליף לנשקים, לאחר הקשחת השיער באמצעות צ'אקרה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית