FANDOM

(カズマ, קאזומה)

Furido (フリド, Furido)

הופעה ראשונה

אנימה

פרק Naruto Shippuden # 63

מופיע ב

אנימה בלבד

שחקנים קוליים

אנגלית

פיט Sepenuk

יפני

Kazuya Nakai

אישי

מין

זכר

גיל

מנוח

מיון

Missing-nin

סנוף

ארץ האש

קבוצה

Twelve Guardian Ninja צוות 4-Man של Furido

[להסתיר] משפחה

סורה (בן)

[הסתרה] סוג הטבע

כדור ארץ שחרור שחרור רוח

[להסתיר] ג'וטסו

טכניקת שחרור כדור ארץ תחייה: קרקע גופה

שחרור כדור הארץ: מסתור בטכניקת רוק

חמישה אלמנטים לפרוץ דרך

סנונית מעופפת

הסתתרתי עם טכניקת הסוואה

[סתר] כלים

צ'אקרה קלאו המשופר טריפל להב

Kusari

Shakujō

קאזומה (カズマ, קאזומה), הידוע גם כFurido (フリド, Furido), הייתה חבר בעשרה גרדיאן Ninja, וסופו של דבר הובילה למחצית הקבוצה לביים הפיכה נגד ההוקאגה.

רקע

קאזומה הייה פעם חלק משניים עשר הנינג'ות השומרים . מאוחר יותר הוא ניסה לשכנע דאימיו ל" איחוד "במדינה של טיהורו של ההוקאגה, כשהוא הרגיש שארץ האש צריכה אחת" מלך "בלבד. עם זאת, הוא נעצר על ידי סארוטובי אסומה , שאמר לו שהדאימיו לא מסכים איתו. אחרי מאבק ארוך, קאזומה, אסומה, וChiriku נשארו כחברים היחידים ששרדו של שניים עשר הנינג'ות השומרים . קאזומה אז היה עימות סופי עם אסומה, שבו הוא נפסל סופו של דבר. צ'יריקו היה היחיד שידעו על כך, ושמר על כך בסוד. למרות האמונה הראשונית של אסומה וצ'יריקו, קאזומה שרדה. מטרותיו לא השתנו למרות שכל בעלי בריתו מתים עכשיו . הוא בילה את השנים הקרובות באימונים ועבודה על תכנית חדשה. עד שהרגיש שהוא מוכן לבצע את תכניתו, המראה שלו השתנה עד כדי כך שאסומה בקושי זיהתה אותו. מאוחר יותר הוא שינה את שמו לFurido ושכנע Fuen, Fūka, ופודו איצטרף אליו בתכנית שלו כדי לפטור את ארץ האש של אחד "המלכים" שלה. במהלך קשת מילוי מקדש האש, הוא ראה עם צלקת ארוכה ובהירה הולכת באלכסון על פניו. ניתן להניח, כי הוא קבל את הצלקת הזאת משביתת הגימור של אסומה. במהלך ההתקפה של שד שועל תשעה הזנב בקונוהא, קאזומה גילתה שצ'אקרת 'תשעת הזנבות הייתה כל כך גדולה עד דלפה החוצה. קאזומה ניצל זאת על ידי איסוף צ'אקרה נוספת. ואז הוא החדיר את צ'אקרת ותאים מהתשעה הזנבות לסורה , ושמר עליו הכיל בעיקר בתוך בנו עם חותמות שונות כמו ביטוח למאוחר יותר.

אישית

לדברי סורה, קאזומה הייתה פעם סוג, נאמן, ואיש אופטימי שהתגאה במראה וביכולות שלו, שהוכח על ידי כמה קשה הוא התאמן וכיצד הוא היה חרוץ בשמירה עליו שנתי העשר גרדיאן Ninja האבנט נקי ובמצב טוב. לדברי אסומה, קאזומה הייתה אדם עם אמונה גדולה באמונות שלו, והייתה מוכן לעשות כל מה שנדרש כדי להפוך את חלומותיו התגשמו. קאזומה הוכיחה להרבה יש לפתור בפעולות שנקטו. למרות האמצעים האכזריים והרסניים שהוא עבר, הוא האמין באמת ובתמים שמטרתו "איחוד" ארץ האש על ידי להיפטר Konohagakure הייתה הדבר הנכון לעשות. כFurido, הוא נראה נינוח וקצת טמבל, מה שהופך את הקרב לאור באופן קבוע. אבל זה שמש רק כדי להסיח את הדעה אחרת מטבעו האמיתי. למען אמת, קאזומה דבר לא תעצור בעד "לאחד" ארץ האש. הוא זנח את כל הצורות של קשר רגשי להשגת מטרותיו, ללא קשר למי שהוא חייב להקריב, כפי שהראה באמצעות שימושו של הבן שלו.

מראה

כקאזומה, הוא לבש בגדים כהים פשוטים שתאמו את שעריו חום, מכנסיים ארוכים וחולצה עם שרוולים קצרים עם נעליים שחורות. הוא גם לבש מגן זיעה אדום על ראשו. כFurido, הוא לבש בגד סגול שהיו צבעים אחרים על הבטנה, תואם את אלה שלבשו את צוות שלו. הוא גם נשא צוות שיכול להאריך בשרשרת. השיער שלו הפך לבן וארוכה בהשוואה לאישיותו הצעירה ויש לו צלקת על פניו מההתקפה האחרונה של אסומה עליו.

יכולות

כאחד מהעשרה Ninja גרדיאן לשעבר, קאזומה הייתה הנינג'ה מסוגל מאוד. במסע שלו כדי להוכיח קונוהא כחסר ערך וסופו של דבר להרוס אותו, קאזומה אספה מגוון מיומנויות מיומנות.

טאיג'וטסו

הוא הפגין יכולת נהדרת בטאיג'וטסו קרב, כפי שמוצג מיכולתו צעצוע עם סורה, שהוא מיומן בלחימה לטווח קרוב. הנשק העיקרי שלו במאבק היה צוות נזיר רב סעיף, שהוא מסוגל להכות ממרחק בדיוק רב תוך שימוש בחלקים המרובים עם פיצול בשרשרת בין משותף ולהרוס סלעים ועצים בהרף עין. הוא גם היה בקיא בטווח קרוב עם טפר יד משולש להב שלה.

נינג'וטסו

קאזומה גם הראתה ידע מרשים של טכניקות איטום, הוכיח מאיזו קלות הוא וצוות שלו עברו דרך החותם הענק של Fuen וכיצד ביעילות הוא המשיך צ'אקרת השד של סורה הכילה עד שלבסוף הוא בחר לשחרר אותו. הידע שלו היה גם גדול מספיק כדי להפיג את הטכניקות המשמשות לללכוד אותו, כמו טכניקת הדיו של סאי כבילתו. הוא גם יכול להחיות את המתים, שבו הפגין באמצעות שתי שיטות שונות. הגרסה הראשונה נדרשה שטח גדול של אדמה, שיאפשר לו ברציפות לזמן אנשים כזומבים חסרי בינה. הגרסה השנייה הייתי להביא את אדם חזרה כתחייה מושלמת, אבל בניגוד לטכניקת גלגול נשמות העולם הלא הטהור, הנשמה אינה מתוחמת בגוף. שיטה זו דורשת כמות גדולה של אנרגיה (חשמל, כלומר). הגופים חדשו מסוגלים להשתמש בטכניקות שהם מכירים, כשהם בחיים. קאזומה גם תעוזה רבה בשינוי הטבע. כמו בריתו אסומה לשעבר, קאזומה הייתה גם רוח טבע שיכול להחדיר את הנשק שלו עם צ'אקרת לב רוח להגדיל את כוחם החדיר מאוד. הוא גם יכול להשתמש בצ'אקרת לב אדמה כדי להסוות את עצמו בסביבת יער או מחזיר את האור לאפקט דומה.

החלק השני

Twelve Guardian Ninja ארק עריכה

Furido וצוות שלו יחזרו לארון.

Furido נתקל צוות יאמאטו בשדות ליד מקדש האש, לאחר שפותה על ידי הגופים יש הגנובים של Kitane, tou, Seito וNauma. שם, הוא נתקל פנים אל פנים עם סורה שוב בפעם הראשונה מזה שנים. ברור, Furido התעניייין יותר באופן סורה שימוש בסמכותו מאשר איך הוא גדל כבן אדם. במהלך התגרה שלהם, Furido ממשיך להתגרות סורה לכפות עליו להראות יותר של כוחו האמיתי. סופו של דבר, Furido בצע חמישה האלמנטים לפרוץ הדרך בסורה, גורם הזרוע הדמונית של בנו להופיע בתדירות גבוהה יותר. מאוחר יותר, זמן קצר לפני ההתקפה על קונוהא, וגילה לסורה שזה היה אסומה ש" הרג "את אביו כחלק מהתכנית שלו כדי לקבל את סורה להצטרף אליו. בתחילה, הוא שכנע את סורה להצטרף אליו בתוכניותיו להשמיד את "המלך" של קונוהא, אבל אז גילה שסורה Furido נועד גם כדי להרוס את כל הכפר וכל תושביה, מה שגרם סורה כדי לעזור לעצור אותו. כאשר התכנית המקורית שלו להרוס את קונוהא באמצעות ארבעה חברים שחזרו לחי Ninja Guardian לבצע אורות במה נכשלה, הוא החליט להסתמך על לשחרר את מלוא העצמה של צ'אקרת הדמונית של סורה, מתוך ידיעה ברורה מלאה שהגוף של סורה לא יהיה מסוגל להתמודד עם זה ושהוא היית סופו של דבר להשמיד את כל מה שסביבו. אחרי כל נספה בעלי הבריתה של Furido, אסומה וצוות יאמאטו נתפסו עד Furido, שם גילתה שאסומה Furido באמת הייתה. זה היה הרגע שקאזומה גילתה כי היה זה בגללו שסורה בעל הכוחות הדמוניים שלו. בעוד נארוטו ניסה להתמודד עם סורה, אסומה רדפה אחרי קאזומה לתוך היער. יש Asuma קאזומה ננזפה על שימוש בסורה ככלי וכלי נשק. בסופו של קאזומה נתפסה (עם עזרה מסאים). אסומה ניסתה עוד פעם אחת כדי להפוך את קאזומה להבין שהמטרה שלו הייתה מיותרת כמו במציאות, שניהם מנסים להגן על המלך הלא הנכון. מסרב להאמין ש, קאזומה השתחררה וניסתה לסיים את אסומה, אך נפסלה על ידי בעל בריתו לשעבר. כקאזומה מתה, הוא הביע את הפחד שלו לעתיד של המדינה. אסומה רק ציינה כי היא תמשיך להתקיים כפי שתמיד יש לו, שלעגה קאזומה.

טריווית

■ כדמות אנימה מילוי, קאזומה נראית עשויה כשלוחה על דיבורים החוזרים והנשנים על "המלך האמיתי" במהלך הידאן וארק קאקוזו.
המאכל האהוב ■ של קאזומה נראה בטטות צלויות, שהוא רואה אותי האוכלת לעתים קרובות.
■ בעוד מסיבות שונות, קאזומה ומינאטו Namikaze גם לשים חלק משועל תשעה הזנב לבניהם.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית