Wikia

נארוטו

ראיקאגה

שיחה4
460דפים באתר זה

ראיקאגה (ביפנית:雷影, באנגלית:Raikage) הינו מנהיג כפר הענן הנסתר, בארץ הברק. לכל אחת מחמשת אומות השינובי הגדולות (ארץ האש, ארץ המים, ארץ הברק, ארץ האדמה וארץ הרוח) ישנו מנהיג בעל התואר קאגה. למשל, מיזוקאגה בכפר הערפל הנסתר.
לא ידוע כמה היו עד עכשיו, אבל כן ידוע שהנוכחי הוא האח הגדול של קירה האטצ'י, הג'ינצ'וריקי של השור בעל שמונת הזנבות, וכמוכן, ככל הנראה, שניהם חברים בשבט יוטסוקי.לפי דברי אחד מהג'ונינם מכפרו,שי מיהרותו והרפלקסים שלו משתווים לאלו של ההבזק הצהוב נאמיקאזה מינאטו כך שאפילו השראינגאן לא מצליח לצפות את מהלכיו.בנוסף הוא מחזיק בכוח פיזי רב עצומה ומשתמש בסגנון הלחימה "נינטאיג'וטסו", המחזק בעזרת צ'יאקרת ברק את כוחו הפיזי ואת ומהירותו

פירוש המילה ראיקאגה היא "צל הברק".

איי - Ei היונדאימה ראיקאגה שמנהיג כיום את קומוגאקורה, שהוא גם אחיו הגדול של קילרבי, הג'ינצ'וריקי של האצ'יבי. הוא נוטה לכעוס בקלות ולשבור דברים.

רקע: החלק השני- ראיקאגה נראה לראשונה כאשר הודיעו לו על חטיפת קילרבי בידי סאסוקה, מה שעורר את זעמו. לאחר שהוא מאבד את עקבותיהם של צוות טאקה, הראיקאגה מחליט לארגן מפגש של כל חמשת הקאגה, בו הם ידונו על עניין סאסוקה ואקאטסוקי. מאוחר יותר, ראיקאגה יוצא עם שני מלווים, סי ודארוי אל עבר המפגש, שעתיד להתקיים בארץ הברזל הנייטלרית. בדרך אל המפגש, הוא פוגש בנארוטו המלווה בקאקאשי ויאמאטו, שבא על מנת להתחנן אליו שלא יפגע בסאסוקה. למרות זאת, הראיקאגה לא מוכן להקשיב לדבריו וממשיך אל המפגש. במהלכה הראיקאגה מאשים את המדינות האחרות שכל חברי אקאטסוקי באו מהן. לבסוף, מיפונה, המתווך של המפגש מציע שתוקם ברית של כל המדינות, אותה ינהיג דאנזו. למרות זאת, אאו, המלווה של המיזוקאגה, מחליט להשתמש בביאקוגאן שלו על מנת לבדוק את דאנזו, ומגלה פרט מעניין - יש לו שארינגאן. לא רק זאת, אלא שהוא מזהה שארינגאן זה בתור השארינגאן של אוצ'יהא שיסוי, שהיה בעל יכולות שליטה מחשבתית. לפני ששאר הקאגה מספיקים להגיב על מעשיו של דאנזו, חציו הלבן של זטסו מתפרץ אל הפגישה ומודיע להם שסאסוקה בסביבה. ראיקאגה ממהר לתפוס אותו, ובטעות הורג אותו לפני שהוא מקבל תשובה. למרות זאת, הוא יוצא החוצה עם מלוויו, מוצא את סאסוקה, ומתעמת איתו בקרב. גם כאשר ג'וגו משתנה לרמה השנייה של החותם המקולל, הראיקאגה מצליח לנצח אותו בקלות ופונה לעימות ישיר מול סאסוקה. הוא מצליח לחמוק מכל ההתקפות שלו, למרות השימוש באמאטראסו ובסוסאנואו, ומתכונן להתקפה סופית שתחסל אותו. התקפתו נעצרת על ידי גאארה שמגיע אל זירת הקרב. למרות שהוא כועס על גאארה, ראיקאגה פורש מהקרב זמנית בגלל ידו הבוערת על ידי אמאטראסו, אותה הוא נאלץ לחתוך. לאחר מכן, כאשר סאסוקה בורח, הראיקאגה ממהר עם השאר כדי לעקוב אחריו בחזרה לפגישה. כאשר הם מגיעים, מאדארה מופיע על מנת לקחת את סאסוקה. בהתחלה הראיקאגה מנסה לתקוף אותו, אך לאחר מכן כולם מדברים איתו בזמן שהוא מספר על תוכנית עין הירח שלו. כמו כן, הראיקאגה מגלה שאחיו קילרבי עוד בחיים. לאחר שמאדארה נעלם, כל הקאגה מחליטים לדווח על מעשיו של דאנזו, מה שיביא להדחתו, וכמו כן כל הקאגה מסכימים ליצור ברית משותפת כנגד מאדארה. למרות התנהגותו חמומת הראש של הראיקאגה, הוחלט לבחור בו כמנהיג הברית כיוון שהוא התנהג כך רק בגלל שחשב שאקאטסוקי לקחו את אחיו. לאחר שהם מחליטים כיצד לפעול, הקאגה ועוזריהם מתפזרים ופונים לשוב לכפרים שלהם. אולם בדרכם לקומוגאקורה, שי חש בצ'אקרה של האצ'יבי, והשלושה נחלצים לעזרתו. הם מגיעים ברגע האחרון והראיקאגה וקילרבי משתפים פעולה בלאריאט כפול והורגים את קיסאמה.

סגנון לחימה: לראיקאגה יש כוח פיזי עצום, אשר הודגם כאשר הוא שבר שולחן ואף קיר במכה אחת. הראיקאגה משתמש בסגנון לחימה של "נינטאיג'וטסו", המשתמש בנינג'וטסו על מנת לשפר את יכולות הטאיג'וטסו. זה מתאפשר על ידי היכולת שלו לעטוף את עצמו במעטה של צ'אקרת ראיטון, המשפרת את יכולותיו הפיזיות בהרבה. דבר זה משפר את מהירות הרפלקסים שלו עד כדי כך שאפילו שארינגאן לא מסוגל לעקוב אחרי תנועותיו, והוא אף הושווה למהירות של "ההבזק הצהוב", נאמיקאזה מינאטו.

ארובו - Erubou הראיקאגה מטיח את המרפק שלו ביריב בעוצמה.

ראיגאא בומו - Raigaa Bomu הראיקאגה תופס את היריב, מניף אותו באוויר, ואז מטיח אותו באדמה בעוצמה. הכוח של מתקפה זו מסוגל אפילו ליצור מכתש. נאמר כי אף אחד מעולם לא שרד מתקפה זו, אם כי סאסוקה הצליח לשרוד אותה בגלל ההגנה שסיפקו לו העצמות של סוסאנו'או, אותן הצליח ליצור ברגע האחרון.

שונשין נו ג'וטסו - Shunshin No Jutsu כאשר הראיקאגה משפר את יכולות הרפלקסים שלו בעזרת מעטה הראיטון, הוא מסוגל להשתמש בשונשין נו ג'וטסו כה מהיר עד כי נותרת בבואה שלו במקום בו הוא היה מקודם גם כאשר הוא כבר זז. הראיקאגה השתמש בטכניקה זו על מנת להתחמק מאמאטראסו.

ראיגיאקו סויהיי - Raigyaku Suihei הראיקאגה משתמש בזרועו לחבטת קאראטה על היריב.

גירוצ'ין דורופו - Girochin Doroppu הראיקאגה מזנק באוויר, ואז נוחת על היריב. ההשפעה של מתקפה זו לא ידועה כיוון שהיא נעצרה באמצע.

דאבורו ראריאטו - Daburu Rariatto הראיקאגה וקילרבי מבצעים ביחד מתקפת לאריאט משני כיוונים מנוגדים. הכוח של מתקפה זו מספיק על מנת לערוף ראשים.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית