FANDOM

מכונה גם כ"פריק החרקים" על ידי קיבה. שינו הוא אחד הגנינים ובהמשך גם הצ'ונינים החזקים ביותר בקונוהא. הוא מרכיב משקפי שמש ולובש בגדים המכסים את כל גופו. ככל הנראה הוא עושה זאת כדי להסתיר את מקור היציאה של החרקים מגופו כדי לא להפחיד את שותפיו בזמן קרב. אומנם לא כמו שיקאמארו, אך בכל זאת, שינו הוא נינג'ה חכמה מאוד. הוא אוהב לחשוב על כל המצבים האפשריים ולבחון אותם מכל צד לפני שהוא מבצע החלטה, לרוב זה מה שנותן לו את היתרון ומביא לו את הניצחון בקרב.

פרטים אישיים: גיל - 15. גובה - 175.1 ס"מ. משקל: 56.6 ק"ג.

רקע: חלק ראשון - לראשונה שינו נראה במבחני הצ'ונין, בהם היה אחד מתשעת הטירונים יחד עם נארוטו, שיקאמארו ועוד... בשלב הראשון של מבחני הצ'ונין, הפגין שינו את היכולת שלו בריגול והשתמש בזבוב שיגלה לו את התשובות למבחן. בשלב השני, שינו הצליח למצוא ביער המוות מגורים של עלוקות, ולהפנות אותם נגד יריביו ובכך להשיג את המגילה ששינו וקבוצתו היו צריכים. בשלב השלישי, שינו היה צריך להילחם נגד קאנקורו, מאסטר בובות מוכשר מאוד. אך קאנקורו פרש מהקרב. לאחר מכן, כשהפלישה לקונוהא התחילה, שינו עקב אחרי סאסקה שיצא אחרי גאארה וכאשר קאנקורו החליט לעצור את סאסקה, שינו הופיע והחליט להילחם נגד קאנקורו, ובכך לאפשר לסאסקה להמשיך. לאחר קרב קשה, שינו גסס, אך ניצל על ידי אביו.

חלק שני - לאחר שלוש שנים מעזיבתו של נארוטו מהכפר שיצא להתאמן עם ג'יראיה, שינו הפך לצ'ונין. סגנון הלבוש של שינו השתנה, ולפי המסורת של אביו וככל הנראה גם כל השבט כולו, שינו התחיל להתלבש באופן עוד יותר סגור. הסתיר את שיעריו על ידי קפושון והרכיב משקפיים גדולים יותר. בזמן המשימה של קבוצתו לתפוס את אוצ'יהא איטאצ'י, שינו הפגין את כישוריו בקרב שלו נגד טובי, ונראה שמספר החרקים של שינו גדל מאוד מאז שהוא היה גנין.

סגנון לחימה: שינו שייך לאחד מהשבטים המיסתוריים של קונואה - שבט האבורמה. שבט זה הוא שבט מסתורי ומעניין מאוד. הוא שבט שבו הנינג'ות השייכות לו משאילות את גופם לאוכלוסיית חרקים, הנקראים "חרקי הרס", והוא משומש כקן להולדת החרקים. אותם חרקים ניזונים מהצ'אקרה של גוף הפונדקאי ובתמורה הם נותנים לבעל הברית את השליטה המלאה בהם. הם מפתחים קשר שבו החרקים מבצעים כל מה שהפונדקאי שלהם מצווה עליהם, כולל פעולות בתור כלי מלחמה בקרב. דבר זה מקנה לשינו חוזק גדול בקרבות מכיוון שבזכות החרקים הוא מסוגל לפתח טקטיקות רבות. הוא לרוב נותן לחרקים שלו לבצע את העבודה ע"י פיקוד עליהם לשאוב לאוייב את הצ'אקרה. לאחר שהאוייב נחלש אין לשינו שום בעיה לסיים את הקרב במתקפה פיזית כלשהי. סגנון הלחימה של שינו לא מיועד לפגוע בעוצמה רבה בנקודה מסוימת. שינו משתמש בחרקיו כדי לכסות שטח גדול מאוד, ובכך להפחית את הסיכוים של היריב שלו לברוח מהחרקים שלו. בחלק השני של הסדרה, הסגנון הזה מצליח בצורה טובה יותר מכיוון שכמות החרקים שיש לשינו היא רבה יותר בהרבה.

שינו הוא בנוסף גם מרגל מצוין. בעזרת החרקים שלו, שינו יכול לרגל בשטחים אליהם הוא לא יכול להגיע. אף אחד לא הולך לחשוד בזבוב קטן שנמצא לידם, אך בעזרת הזבוב הזה, שינו יכול לקבל הרבה מאוד מידע מועיל. בנוסף לכך, שינו יכול להשתיל על הבן אדם חרק הרס ממין נקבה. הנקבה מפרישה ריח מיוחד שרק חרקי הרס מרגישים, וכך, לא משנה לאיזה מרחקים או איפה הבן אדם יתחבא, שינו תמיד יוכל למצוא אותו.

מושי בונשין נו ג'וטסו - Mushi Bunshin no Jutsu על ידי הטכניקה הזאת, שינו יוצר מהחרקים שלו העתק שנראה בדיוק כמוהו. ההעתק יכול לזוז ולהתנהג בדיוק כמו שינו, וכאשר הוא נפגע, הוא חוזר למצבו הרגיל-חרקים. כמובן, בדומה לסונא בונשין נו ג'וטסו, כך גם מושי בונשין מסוגל לחדש את עצמו.

היג'וטסו: מושי דאמה - Hijutsu: Mushi Dama מושי דאמה הינה טכניקה סודית של שבט האבוראמה, בה שינו גורם לחרקים להקיף את המטרה מכל כיוון אפשרי, כך שהמטרה כלואה בתוך כדור של חרקים. כך, החרקים מונעים מהאויב להמלט, ושואבים את הצ'אקרה שלו ביתר קלות. במידה והאויב בכל זאת יצליח לחמוק, החרקים פשוט יצאו בעקבותיו.